אורנג' מתחילה למכור מצלמות קומפקטיות של סמסונג

תשווק בשלב הראשון תשווק 3 דגמים ■ צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית: "אנו משיקים לציבור מוצרים משלימים לחוויית המשתמש בסלולר"

חברת הסלולר אורנג' מרחיבה את קטגוריית המוצרים אותה היא מוכרת ברשת שלה. מלבד סמארטפונים, טאבלטים ולפטופים, אורנג' החלה למכור גם מצלמות קומפקטיות ומירורלס (MirrorLess). בשלב הראשון החברה תמכור מצלמות מבית סמסונג, אותה היא מייבאת בעצמה.

"אנו מרחיבים את היצע המוצרים והמגוון במרכזי השירות וחנויות החברה הפרוסים ברחבי הארץ", אומר צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית של פרטנר. "אנו משיקים כעת לציבור הרחב מוצרים משלימים לחוויית המשתמש בסלולר, 3 מצלמות דיגיטליות מבית סמסונג. זוהי סנונית ראשונה מבין מגוון מוצרים חדשניים שתשיק אורנג' בתקופה הקרובה".

כאמור, אורנג' משיקה 3 דגמי מצלמות של סמסונג: WB50F - מצלמה קומפקטית עם חיישן 16.7 מגה פיקסל וזום אופטי כפול 12; דגם WB350F - מצלמה עם חיישן 16.7 מגה פיקסל, זום אופטי כפול 21 ומסך מגע; דגם NX3000 - מצלמת מירורלס (מדובר במצלמות הכוללות חיישן גדול יחסית בגוף קומפקטי ואפשרות להחלפת עדשות) עם חיישן 20.7 מגה פיקסל.

המצלמות כוללות קישוריות WiFi ו-NFC ואפליקציית BabyMonitor אשר מאפשרת למקם את המצלמה בחדר הילדים ולצפות מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון.

דגם ה-WB50F נמכר ב-800 שקל באורנג', כאשר ברשת קאמרה, שהיא גם יבואנית רשמית של מצלמות סמסונג, ניתן למצוא את אותו דגם ב-700 שקל. דגם ה-WB350F נמכר ב-1,000 שקל בקאמרה ובאורנג'; ודגם ה-NX3000 ב-1,800 שקל באורנג', כאשר בקאמרה הוא עולה 2,100 שקל.