חשד: חייל קרבי תקף נהג מונית ערבי בירושלים

המשטרה עצרה לוחם ביחידת כפיר וחברו, שניהם תושבי מעלה-אדומים בני 20, בחשד ששדדו נהג מונית ערבי בירושלים ותקפו אותו על רקע גזעני

חשד לתקיפה על רקע גזעני: חייל קרבי ביחידת כפיר וצעיר נוסף, שניהם תושבי מעלה-אדומים בני 20, נעצרו בחשד ששדדו ותקפו נהג מונית ערבי בירושלים. הנהג שנפגע הובהל לבית החולים שערי צדק בעיר, ושוחרר כעבור מספר שעות.

מהפרטים עולה כי התקרית המדוברת התרחשה בלילה שבין שלישי לרביעי בירושלים. ברשותו של החשוד השני, שאינו חייל, גם נתפסו סמים. לחייל אין עבר פלילי, אך לחברו יש "עבר פלילי משמעותי, לרבות מאסר מותנה בעבירות אלימות וסמים".

במהלך הדיון בהארכת מעצרם של השניים בבית משפט השלום בירושלים מסר עורך דינו של אחד החשודים כי מרשו "חש שנהג המונית עומד לחטוף אותו".

עורך דינו של החייל אמר בדיון כי מרשו "בחור נורמטיבי לחלוטין, חייל בשירות סדיר, שיתף פעולה עם מעצרו, ואביו עובד משרד ראש הממשלה".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השניים ב-6 ימים. השופט אביטל חן קבע כי "חומר הראיות מקים חשד סביר ואף למעלה מכך לעבירות שוד", אך הבהיר כי בשלב זה אינו משוכנע כי המניע לאירוע הוא גזעני, והחליט להאריך את מעצרם עד יום שני.