רשת מודיעה רשמית: אין לנו צורך בהזרמת בעלים

בניגוד לרשת - קשת, שחוותה יחד איתה את המשבר הכלכלי עקב מבצע "צוק איתן", נערכת להזרמת בעלים של כ-100 מיליון שקל בחודשים הקרובים

הזכיינית רשת לא נערכת להזרמת כסף מצד בעלי המניות שלה - כך מאשרים בעלי השליטה של זכיינית ערוץ 2.

"רשת איננה זקוקה להזרמת כסף, והנושא לא נמצא על סדר היום של רשת", נמסר באופן רשמי מהקבוצה.

האמירה מגיעה כתגובה להערכות כי לא כל בעלי המניות של הזכיינית, הכוללים את אודי אנג'ל (51%), מיכאל שטראוס ואנדמול, מוכנים להזרמת כסף לזכיינית, כשברקע מתגבשת הצעת חוק שאמורה להוציא את רשת לערוץ ברישיון כבר בשנה הבאה.

בניגוד לרשת, הזכיינית קשת, שחוותה יחד איתה את המשבר הכלכלי שהביא עמו מבצע "צוק איתן", נערכת להזרמת בעלים של כ-100 מיליון שקל על פני החודשים הקרובים, גם לאור היציאה המתוכננת לרישיון עליה הצהירה.

דירקטוריון רשת, לעומתה, החליט שלא לקבוע עמדה לגבי יציאה לרישיון, לנוכח חוסר הוודאות המצוי בשוק.

ל"גלובס" נודע כי אתמול (א') בבוקר נערכה פגישה בין מנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד, ובין מנכ"ל רשת, אבי צבי, במטרה להמשיך ולשכנע את הזכיינית להודיע וולנטרית על יציאה לערוץ ברישיון בשנה הבאה.

כמו קשת, גם רשת הציגה בפני באב"ד שורה של דרישות להקלות רגולטוריות שיאפשרו יציאה לרישיון, ובהן ביטול דמי הזיכיון ודמי ההפצה.

אחת הסיבות העיקריות לאי-יציאתה של רשת לרישיון היא חוסר ודאות באשר לעתיד ערוץ 10 - שכן במקרה שהוא יקבל להארכת זיכיון שלאחריה יקבל רישיון, הדבר עשוי להקשות על רשת להתנהל בשוק של ערוצים ברישיונות.

מרשת לא נמסרה תגובה.