סופרדריבטיבס הישראלית נרכשת ב-350 מיליון דולר

כך מדווח "פייננשל טיימס" ■ הרוכשת, Intercontinental Exchange, מפעילה את בורסת ניו יורק ועוד 10 בורסות ברחבי העולם ■ סופרדריבטיבס נבחרה לאחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" לשנת 2007-2008

עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

סופרדריבטיבס הישראלית נמכרה לחברת Intercontinental Exchange תמורת 350 מיליון דולר, כך מדווח "פייננשל טיימס". סופרדריבטיבס, שנבחרה לאחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" לשנת 2007-2008, הוקמה בשנת 2000, בידי דודי גרשון, שמשמש כיו"ר ומנכ"ל שלה.

החברה מפתחת פתרונות תמחור והערכות שווי של נגזרים פיננסיים (אופציות). החברה מעסיקה כ-300 עובדים. החברה תכננה לצאת להנפקה בסוף העשור הקודם לפי שווי של מיליארד דולר, אולם המהלך לא יצא לפועל. בשנים האחרונות נפוצו שמועות כי החברה שמה את עצמה על המדף ובנקאי השקעות מחפשים לה קונה. לפי נתוני חברת המחקר IVC, בין המשקיעים בחברה נמצאות הקרנות אקסל, פיטנגו ושביט.

רוכשים פוטנציאליים אחרים שהביעו עניין בחברה הם CME, נאסד"ק ומרקיט, כך מדווח "פייננשל טיימס".

Intercontinental Exchange (סימול: ICE) נסחרת בבורסת ניו יורק בשווי כ-21 מיליארד דולר. החברה מפעילה את בורסת ניו יורק (NYSE) ועוד 10 בורסות ברחבי העולם, ובמקביל פעילה בתחומי המסחר בחוזים ובנגזרים. בסוף הרבעון השני היו בקופת החברה למעלה מ-2 מיליארד דולר במזומנים והשקעות כך שהיא לא תתקשה לממן את הרכישה.