הטיפ היומי: קמעונאית אופנה שיכולה לזנק ב-15%

במחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצים "תשואת יתר" על Phillips-Van Heusen, שעוסקת בהפצה ושיווק של מותגי אופנה מוכרים, ביניהם קלווין קליין, טומי הילפיגר ו-Arrow

הקמעונאית Phillips-Van Heusen / צילום: בלומברג
הקמעונאית Phillips-Van Heusen / צילום: בלומברג

הקמעונאית Phillips-Van Heusen נסחרת בבורסת ניו יורק ושווי השוק שלה הוא 10.5 מיליארד דולר. החברה עוסקת בהפצה ושיווק של מותגי אופנה מוכרים, ביניהם קלווין קליין, טומי הילפיגר ו-Arrow. החברה הוקמה ב-1881 וכיום היא מפעילה כ-3,000 חנויות.

החברה פרסמה דוחות כספיים טובים לסיכום הרבעון השני, ורשמה רווח נקי של 1.51 דולר למניה, לעומת התחזית שלנו שהייתה לרווח של 1.42 דולר למניה. ההכנסות היו בהתאם לצפי, אך הרווח היה גבוה מהצפי בזכות מגמות חיוביות בתחום ההוצאות התפעוליות, בפרט הוצאות הנהלה וכלליות.

אנחנו מאמינים שהמחזוריות של הורדת תחזיות הרווח נגמרה. זאת כתוצאה משילוב של התייצבות בהכנסות, התרחבות שולי הרווח הגולמי והוצאות הנהלה וכלליות צנועות יותר. גורמים אלה יתמכו בעתיד ברווח.

הצפי לצמיחה חלשה במותגים קלווין קליין ו-Heritage עדיין לא מרמז על כך שהתפנית בשורת הרווח תצטרך לחכות לשנת 2015. אנחנו משוכנעים בפוטנציאל של ההאצה ברווח, עם אפשרות להתאוששות וצמיחה במותג קלווין קליין. להערכתנו, המשך השקעה במוצרים ובאביזרים הוא צעד נכון לטווח הארוך.

ברבעון השני ההכנסות עלו ב-1% ביחס לרבעון המקביל, בדומה לקונצנזוס האנליסטים (1.3%). המותג טומי הילפיגר הוביל את הגידול עם צמיחה של 9% ביחס לרבעון המקביל, ואילו במותג קלווין קליין הצמיחה הייתה 1% בלבד.

המותג Heritage הציג חולשה וירד ב-13% בהשוואה לרבעון המקביל. אנחנו מעודדים מהביקוש החזק למותג טומי הילפיגר ברמה הגלובלית. עם זאת, אנו מודאגים ממגמות הביקושים - החברה מצפה לצמיחה שנתית של 3% בקלווין קליין לעומת תחזית קודמת של 4% (שגם היא הופחתה מתחזית של 5% במהלך השנה).

בשל השיפור הצפוי ברווח, אנחנו מעדכנים את התחזית השנתית שלנו ומצפים לרווח של 7.43 דולר למניה, לעומת צפי קודם ל-7.36 דולר. אנו מעלים את מחיר היעד למניה ב-3 דולר, ל-147 דולר - מחיר המשקף פרמיה של 14.8% על מחיר השוק. המחיר מבוסס על מכפילי קבוצת ההשוואה ומודל לטווח הארוך. ההמלצה נותרת ללא שינוי, "תשואת יתר".

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם