השעשועון "בום" של קשת הגיע לראש טבלת הצפייה בספרד

ענקית הטלוויזיה הסינית CCTV רכשה את פורמט ריאליטי המוזיקה "הכוכב הבא"

השעשועון "בום" ("BOOM!") הושק בשבוע שעבר בהצלחה בספרד, כשהוביל את טבלת הרייטינג היומית ואת לוח הערוץ אנטנה 3, עם יותר מ-1.4 מיליון צופים ו-15.6% אחוזי צפייה.

לתוכנית, המבוססת על פורמט של זכיינית ערוץ 2 קשת, עידו רוזנבלום ויולי אוגוסט הפקות, נחשפו 1.8 מיליון צופים, כשברגע השיא בתוכנית צפו 17% ממשקי-הבית - נתונים גבוהים ב-29% מממוצע הצפייה ברצועה.

בתוך כך, ערוץ הטלוויזיה הקזחי Channel SEVEN רכש את שעשועון הפריים-טיים. הגרסה של קזחסטן לפורמט תכלול 34 פרקים, והוא יעלה לשידור כבר בסתיו הקרוב. השעשועון יופק על-ידי חברת Arai.

"בום" של קשת נמכר בפסטיבל מיפ האחרון לרשתות טלוויזיה ב-5 מדינות, ופרט לערוץ אנטנה בספרד, הוא נרכש גם על-ידי רשת FOX האמריקאית, ערוץ TV2 בהונגריה, VTM בבלגיה ו-1TF בצרפת, אשר תעלה עם השעשועון בקרוב.

"הכוכב הבא" מגיע לסין

בתוך כך, כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", ענקית הטלוויזיה הסינית CCTV היא החברה הסינית הבכירה שרכשה את הפורמט "הכוכב הבא" של קשת וטדי הפקות. הגרסה הסינית תשודר בערוץ הטלוויזיה הגדול במדינה - CCTV (China Central Television).

מכירת הפורמט לסין כוללת שתי עונות ו-30 פרקים שיופקו על-ידי Enlight Media עבור 3-CCTV. פוטנציאל שידור "הכוכב הבא" במדינה כמו סין עומד על קהל צופים של יותר מ-1.2 מיליארד איש.

וון הא, מנהל התוכניות בערוץ 3-CCTV, מסר: "אנו נרגשים מהפורמט הזה, מכיוון שמדובר בפלטפורמה חוצת-מסכים עם מאפיינים אינטראקטיביים עם הצופים, מה שמעולם לא קרה קודם בטלוויזיה הסינית".

עד כה, "הכוכב הבא" שודרה בברזיל (RedeGlobo), בפורטוגל (TVI) ובארה"ב (ABC), שם העלתה התוכנית את ממוצע הצפייה במשבצת ערבי ראשון של רשת ABC בשנים האחרונות, אך בסך-הכול לא עמדה בציפיות המיוחלות וירדה מוקדם מהמקווה מהמסך. פורמט "הכוכב הבא" נמכר עד כה ליותר מ-25 מדינות.