גולדהאר: "אם ג'ורדי יחליט לעזוב, נתמודד עם זה"

במסיבת עיתונאים הוצג מרטין ביין, מחליפו של ג'ק אנגלידיס כנציג הבעלים במכבי ת"א

כמה שעות לפני משחק הליגה שלה מול הפועל רעננה, הציגה היום (א') מכבי ת"א את מרטין ביין, נציגו החדש של הבעלים מיטש גולדהאר ומי שישמש כמנכ"ל החדש של המועדון. ביין יחליף בתפקיד את ג'ק אנגלידיס, שעזב בתחילת העונה לפאוק סלוניקי.

ביין, 46, היה יו"ר גלזגו ריינג'רס בין 2005 ל-2011, ולפני כן היה חבר הנהלה בקבוצה הסקוטית ואחראי על הצד השיווקי של המועדון. במסיבת העיתונאים שנערכה היום, שבה נטל חלק גם מיטש גולדהאר, סיפר ביין: "רוב הקריירה שלי הייתה בריינג'רס. ההגעה לגמר גביע אופ"א עם הקבוצה הייתה אחד משיאי הקריירה שלי".

ביין דיבר בין היתר על שיתוף הפעולה הצפוי עם ג'ורדי קרויף: "אני מקווה ללמוד הרבה מג'ורדי. אני בטוח שהיחסים בינינו יצליחו. אני אוהב את הגישה של מיטש למועדון. אני לא רואה סיבה לכך שהקבוצה לא תתחרה באירופה. הגעתי לישראל עם ריינג'רס למשחקים מול בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל תל אביב. נהניתי מאוד מהחוויה בתל אביב, מהאנשים ומהכדורגל. דיברתי עם האנשים במכבי ואני שמח מאוד להגיע לכאן יחד עם אשתי".

מיטש גולדהאר התייחס לשינויים שעובר המועדון, ובין היתר לעזיבות של אנגלידיס והמאמן אוסקר גרסיה. "אני רוצה להודות לג'ק אנגלידיס על תרומתו המשמעותית למכבי תל אביב ולמקום בו אנחנו נמצאים היום. כשהתקשרתי לג'ק לפני חמש שנים וביקשתי ממנו לייצג אותי בישראל, הוא עבד כעורך דין בקפריסין והיה נשוי עם שני ילדים ובעיצומו של בניית בית החלומות שלו. למרות הכול, הוא הסכים להתחייב לעבודה של שנתיים בישראל, עזב את הבית שאפילו לא סיים לבנות. בסופו של דבר, במקום שנתיים, הוא נשאר חמש שנים".

לגבי עזיבתו של גרסיה מיד עם תום הקמפיין האירופי בתחילת העונה, אמר הבעלים: "אוסקר לקח החלטה אישית. הוא היה ישיר איתי, דיבר איתי בשלב מאוד מוקדם, כשהוא התחיל לחוש שלא בנוח. היו עליו לחצים מהבית, הרבה לפני שהוא החליט לעזוב. החלפנו את אוסקר במישהו שאני מאוד אוהב ואני חושב שהוא מתאים מאוד לערכים ולרמה שאנחנו מנסים לבנות כאן במכבי. להחזיר את אוסקר לא הייתה טעות. היו לו יחסים טובים עם השחקנים, הוא הכיר את הליגה. הוא חזר עם הכוונות הטובות ביותר, זה לא עבד ואנחנו ממשיכים הלאה".

לגבי עתידו של ג'ורדי קרויף אמר הבעלים: "ההחלטה לגבי העונה היא של ג'ורדי. אני מקווה שהוא יהיה כאן, אבל כמובן שהשינוי בצוות יביא שינוי מסוים בקבוצה. המבנה שלנו בנוי כך שהוא יכול לעמוד בשינויים. אם ג'ורדי יחליט לעזוב, נתמודד עם זה. ואם הוא יישאר, נתמודד גם עם זה".