איציק בנבנישתי מונה למשנה למנכ"ל פרטנר

(עדכון) - מנכ"ל בזק בינ"ל לשעבר יהיה אחראי על הפעילות העסקית של פרטנר

איציק בנבנישתי / צילום: איל יצהר
איציק בנבנישתי / צילום: איל יצהר

מנכ"ל פרטנר , חיים רומנו, נפגש לאחרונה עם מנכ"ל בזק בינלאומי לשעבר, איציק בנבנישתי, והשניים דנו באפשרות לשילובו של בנבנישתי בתפקיד בכיר בפרטנר - כך נודע ל"גלובס".

לאחר הפרסום ב"גלובס" נודע כי בנבנישתי מונה למשנה למנכ"ל ולאחראי על הפעילות העסקית של פרטנר.

רומנו האריך לפני שבועיים את החוזה שלו בפרטנר לעוד 3 שנים, כך שבכל מקרה הוא לא צפוי לעזוב, ומכאן שמעניין יהיה לראות האם וכיצד בנבנישתי ישתלב בקבוצה. הצדדים סירבו להגיב.

בנבנישתי זכה להערכה רבה מאוד בקבוצת בזק, והוא מכיר היטב גם את קבוצת סבן, בעלת השליטה בפרטנר, מהתקופה שהם היו בעלי השליטה בבזק. הצטרפותו לפרטנר תהווה תוספת כוח משמעותית לחברה, שכן בנבנישתי מגיע עם ידע וניסיון שאותם צבר ב-8 השנים האחרונות בקבוצת בזק, שהם רלוונטיים מאוד לפרטנר לקראת המעבר למבנה שוק המאופיין בקבוצות תקשורת גדולות.

בתקופתו של בנבנישתי בבזק בינלאומי הפכה החברה להיות ספקית האינטרנט הגדולה בישראל עם נתח שוק של 40%, נכנסה לפעילות בתחום הכבלים התת-ימיים, העמיקה את אחיזתה בשוק העסקי עם כניסה מסיבית לתחום הענן ועוד.

לקראת השינויים במפת התחרות בשוק הקווי, כולל התרחבות צפויה של פרטנר לתחום הטלוויזיה, נערכת החברה מבחינה ארגונית, וחלק מכך עשוי להיות קשור לשילובו של בנבנישתי.