הבנקאים באים: נבחרו 5 דירקטורים חדשים בדיסקונט

נבחרו לדירקטוריון לינדה בן שושן, ברוך לדרמן, יהודה לוי שאול, קוברינסקי ואריה אורלב וכן שלושת הדירקטורים המכהנים שהתמודדו שוב: אילן בירן, עידית לוסקי ודוד לוינסון ■ אושר שכר ליו"ר יוסי בכר בעלות של כ-3 מיליון שקל בשנה, לא כולל בונוסים

פורסמו תוצאות אסיפת בעלי המניות בבנק דיסקונט. מהתוצאות עולה כי הדירקטוריון מקבל חיזוק בעיקר מתחום הבנקאות: חמשת הדירקטורים החדשים בבנק הם לינדה בן שושן, שהייתה בעבר סמנכ"לית בדיסקונט וחוזרת אליו לאחר 7 שנים, ברוך לדרמן, שהיה ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי, יהודה לוי, לשעבר מנכ"ל HSBC בישראל, שאול קוברינסקי המכהן כיום כיו"ר חברת התרופות נובולוג, ואריה אור לב, לשעבר סמנכ"ל המחשוב במזרחי טפחות.

בנוסף לכך שלושת הדירקטורים המכהנים שהקדנציה שלהם הסתיימה נבחרו לכהונה נוספת: אילן בירן, עידית לוסקי ודוד לוינסון.

בעלי המניות בבנק גם אישרו היום את תוכנית התגמול ליו"ר יוסי בכר הכוללת עלות שכר של כ-3 מיליון שקל בשנה, לא כולל בונוסים שהתוכנית לגביהם עדיין לא נקבעה.

הבחירות לדירקטוריון הבנק התקיימו היום במסגרת אסיפת בעלי המניות הראשונה בבנק מאז הפך לבנק ללא גרעין שליטה. דיסקונט מוחזק כיום 100% ע"י הציבור, לאחר שבדצמבר החליטה קבוצת ברונפמן שראן לוותר על השליטה בבנק, ומאז גם הספיקה להיפטר מכמעט כל מניותיה.

לדירקטורים החדשים מחכה לא מעט עבודה. דיסקונט נמצא במצב מאתגר בתחום היעילות וההון. לבנק גם יחסי עבודה מורכבים עם הועד, כאשר היום נודע כי יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני ימונה ליועץ מטעם הנהלת הבנק בנושא זה.