הוט: 5 מסלולי טריפל ב-109 שקל בחודש למשך 3 חודשים

אחרי 3 חודשים מחירי החבילות יעודכנו ל-200-400 שקל בחודש ■ המהלך של הוט - תגובה לכניסה הצפויה של סלקום לטלוויזיה, ולא בשל תחרות עם yes

בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

חברת הוט מכינה את הקרקע לקראת כניסתה של סלקום לשוק הטלוויזיה. החברה השיקה היום (א') 5 מסלולי טריפל חדשים ב-109 שקל בחודש למשך 3 חודשים. לאחר מכן המחיר יעודכן ל-200 עד 400 שקל בחודש לחבילה.

למרות שהוט אינה נוהגת להפלות בין לקוחות חדשים במסגרת מבצעים שהיא משיקה, הפעם מיועד המבצע ללקוחות חדשים בלבד, כאשר לקוח חדש מוגדר כמי שלא מנוי על שירותי הוט כיום (לא משנה במשך כמה זמן).

בניגוד לכל הערכות, המהלך של הוט לא נועד להתחרות ב-yes, אלא מדובר בתגובה שכל-כולה ממוקדת במתן מענה לכניסה הצפויה של סלקום לתחום הטלוויזיה.

גם yes נערכת לתחרות מול סלקום, וגם היא החלה במהלכים קטנים ומדודים לקראת המלחמה עם סלקום שצפויה להדליק את שוק הטלוויזיה בתוך מספר שבועות.

ל"גלובס" נודע כי המהלך של הוט הוגבל בזמן, לאחר שעלה חשש שתנקוט במבצע שהוא כל-כולו חסימה נגד כניסתה של סלקום. אם המבצע שלה לא היה מוגבל, סביר להניח שהיא הייתה מדליקה נורה אדומה ברשות ההגבלים העסקיים ובמשרד התקשורת, ולכן היא נקטה משנה זהירות והורידה את המחירים לתקופה מוגבלת.

יש לשים לב שהמהלך של הוט התמקד בחבילת הטריפל, שם היא צפויה לספוג את עיקר התחרות מצד סלקום, שתהיה החברה היחידה שתשיק שירות טריפל מתחרה להוט, שכן yes ובזק עדיין מוגבלות בהצעה של שירות כזה.

כאן נזכיר כי אין התחייבות להוט, ולפיכך אחרי 3 חודשים אתם זכאים לעבור למתחרה או למסלול אחר. באותה נשימה נציין את דמי ההתקנה הגבוהים בהוט העומדים על 300 שקל - כמעט המחיר ל-3 חודשי המבצע המוזלים של מסלולי הטריפל החדשים.

שירות חדש נוסף שמושק היום בהוט כולל את VOD קומפקט, כלומר ספריית תכנים מצומצמת בהיקפה הכוללת סדרות ותיקות של הוט למי שפספס את שידורן: "הבורר" עונה ראשונה, "ילדי ראש הממשלה", "נבלות" ועוד, לצד תכנים של ערוץ 8, הטלוויזיה החינוכית, BBC ON DEMAND, ניק ג'וניור ועוד.

במילים אחרות: ללא הסדרות החמות והמדוברות של הוט כיום, חבילה זו נכללת במסגרת מסלול הטריפל קומפקט שמחירו 109 שקל ל-3 חודשים ו-200 שקל לאחר מכן (ממוצע של 177 שקל לחודש בשנה). החבילה הזו כוללת אינטרנט במהירות 100 מגה ו-300 דקות שיחה בטלפון נייח.

כלל הלקוחות רשאים להצטרף ל-VOD קומפקט ב-20 שקל בחודש, ומי שירצה להיות מעודכן ולצפות בתכני ה-VOD המלאים, ישלם דמי מנוי חודשיים של 30 שקל (לא כולל תכנים בתשלום).

חבילות אחרות נקראת טריפל קלאסיק, כלומר חבילת בסיס ועוד 3 חבילות לבחירה. גם היא כוללת אינטרנט במהירות 100 מגה ו-300 דקות שיחה ב-109 שקל ל-3 חודשים ו-302 שקל לשנה (ממוצע של 254 שקל לחודש בשנה).

החבילה הרחבה, פלטינום, כוללת מגוון ערוצים וחבילת ספורט 5, אינטרנט במהירות 200 מגה ושיחות ללא הגבלה ב-109 שקל ל-3 חודשים, כשהמחיר לחבילה זו יעלה ל-400 שקל לאחר מכן (ממוצע של 327 שקל לחודש בשנה).

המצטרפים לחבילות יוכלו לשדרג לממיר הפייבר בוקס שהשיקה הוט לפני כמה חודשים - ללא תשלום ב-3 החודשים הראשונים וב-30 שקל בחודש לאחר מכן, ללא הגבלת זמן. גם כאן מי שיחליט להתנתק אחרי 3 חודשים יוכל להחזיר את הממיר ללא התחייבות וללא תשלום נוסף, מעבר לדמי ההתקנה שלא יוחזרו לו.