רייטינג שבועי: "מועדון לילה" בראש הטבלה עם 679 אלף צופים

הריאיון של אילה חסון עם אהוד ברק הביא 5.4% רייטינג ל"יומן" בערוץ 1

מועדון לילה / צילום: מאיה באומל
מועדון לילה / צילום: מאיה באומל

"מועדון לילה", שעונתה החמישית הושקה השבוע בזכיינית ערוץ 2 קשת, היא התוכנית הנצפית ביותר של השבוע החולף. העובדה שתוכנית הלייט-נייט שהפכה לתוכנית פריים-טיים גוברת על משדרי הריאליטי המשודרים בימים אלה בערוץ 2, מוכיחה דבר מה על מצבו של המסך.

גם לתוכנית המובילה יש בסך-הכול נתונים מתונים בלבד עם 679 אלף צופים בקרב כלל האוכלוסייה - כ-12 אלף צופים בסך-הכול יותר מ"The Voice" של רשת שניצבת שנייה בטבלת הרייטינג.

ועדיין, בכל הנוגע למשקי-בית יהודיים, מדובר בהשקה הגבוהה בתולדות התוכנית, עם 27.6% צפייה (בעיקר בשל השינוי במועד שידור התוכנית).

בזירת החדשות, הריאיון המדובר של אילה חסון עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הביא ל"יומן" בערוץ 1 5.4% צפייה במשקי-בית יהודיים - שבריר האחוז יותר מ"שישי" של חדשות 10 ממול. מהדורת "אולפן שישי" של חדשות 2 עדיין עם נתונים חלשים ביחס לעצמה ועומדת על 13.8% צפייה בלבד.

משחק הכדורגל בין מכבי תל-אביב למכבי חיפה היה המשדר הנצפה ביותר של ערוץ 1 השבוע עם 12.8% צפייה.

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 מסיימת את השבוע עם ממוצע צפייה של 22.5% - לעומת ממוצע של 11.3% למהדורה המרכזית של חדשות 10, שזכתה לזריקת עידוד עם שובה של תמר איש-שלום אל המסך.

בתחום התיעודי, אם אפשר לכנות זאת כך, "מחפשים את אבא" של קשת עומד על 613 אלף צופים, ואילו "אבחונים בהפרעה" של שרון כידון ברשת עומד על 463 אלף צופים ומשתבץ במקום השמיני ברשימת התוכניות הנצפות של השבוע.

"ברוורס" - שהיא מעין "חיים שכאלה" על גלגלים - מספקת כניסה נוספת לארז טל לצמרת הצפייה השבועית, הפעם בזכות חנה לסלאו. התוכנית זוכה לשיא מאז עלתה לשידור עם 420 אלף צופים.

רייטינג
 רייטינג