נתניהו: גורמים איסלמים קיצוניים מנסים להבעיר את ירושלים

רה"מ: "נפעיל את כל הכוח הדרוש בנחישות ובאחריות כדי שהם לא יצליחו בכך. אני מצפה לתמיכה רחבה של כל אזרחי ישראל כדי לשמור על בירת ישראל"

בנימין נתניהו - מבצע "צוק איתן" / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו - מבצע "צוק איתן" / צילום: רויטרס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת הממשלה לאירועים הביטחוניים בירושלים בימים האחרונים ואמר: "בימים האחרונים וגם היום אנחנו מתגברים את ירושלים בכאלף שוטרים אנשי משמר הגבול, אנשי יחידות מיוחדות. אנחנו לא ניתן שהמציאות שתתגבש בבירה היא שמיידים אבנים, זורקים בקבוקי מולוטוב, מפרים את הסדר".

"הדבר הזה הוא לא מקרי. יש גורמים אסלאמיים קיצוניים שמנסים להבעיר את בירת ישראל, ואנחנו נפעיל את כל הכוח הדרוש בנחישות ובאחריות כדי שהם לא יצליחו בכך. אני מצפה כאן לתמיכה רחבה של כל אזרחי ישראל כדי לשמור על בירת ישראל".

על רקע פתיחת שנת הלימודים האקדמית היום אמר נתניהו כי "אנחנו השקענו מיליארדים רבים בחינוך הגבוה על מנת להבטיח ש'העשור האבוד', כפי שקוראים לו, יהיה מאחורינו, ושיהיה לפנינו עשור של הצלחה, של שגשוג, של מחקר למען כל תלמידי ישראל, כל הסטודנטים בארץ".

"אני חושב שהקו שמנחה אותנו מתמצה בשתי מילים: ציונות ומצוינות. אלה שני ערכים שמנחים את כל מערכות החינוך שלנו, בוודאי גם את ההשכלה הגבוהה, ואני מאחל הצלחה רבה לסטודנטים".