סטורמס: "אני רוצה להשקיע בערוץ שישדר גם בידור"

המשקיעה ההולנדית אישרה בשיחה עם "גלובס" כי "אנחנו מעניינים מאוד בהשקעה בתעשיית הטלוויזיה בכלל ובפרט בישראל בזמן זה"

נינה ברינק סטורמס / צילום: רויטרס
נינה ברינק סטורמס / צילום: רויטרס

המשקיעה ההולנדית נינה סטורמס מתייחסת לראשונה להשקעתה המתוכננת בטלוויזיה המסחרית בישראל, בעקבות הפרסום ב"גלובס" אתמול לפיו היא מתקדמת לעבר הפיכתה לבעלת מניות בערוץ 10, ולא מן הנמנע גם בשילוב של זכיינית ערוץ 2 רשת.

"זה נכון שאנחנו מעניינים מאוד בהשקעה בתעשיית הטלוויזיה בכלל ובפרט בישראל בזמן זה", מסרה סטורמס ל"גלובס". לדבריה, "עבור מטרה זו ניהלנו הרבה מאוד שיחות עם גורמים שונים".

סטורמס התייחסה ספציפית לערוץ 10 ולתוכנית העסקית שלו, שאמורה לבסס אותו כאלטרנטיבה איכותית לערוץ או הערוצים המסחריים האחרים.

"אין לנו כוונה להשקיע בתחנה שתשדר חדשות בלבד", הבהירה סטורמס. "אם נשקיע בערוץ 10, זה יהיה על בסיס ערוץ שמשדר 7 ימים בשבוע וערוץ שמשדר גם תוכניות בידור בפריים-טיים, ערוץ ברודקאסט רגיל".

יש לציין כי הדבר אינו בהכרח נוגד את התוכנית העסקית שגיבש ערוץ 10, שם מתכננים להמשיך ולשדר תוכניות בידור ואירוח, אך כאלה בעלי אוריינטציה איכותית אינטלקטואלית יותר.

כפי שפורסם אתמול (ד') ב"גלובס", סטורמס נפגשה עם שר התקשורת גלעד ארדן, והיא בוחנת מהלך של השקעה בערוץ 10 והובלתו למיזוג עם רשת, שיבוסס על המבנה של רשת וחברת החדשות של 10.