יזמי SensOfit זכו בהאקתון "האינטרנט של הדברים"

היזמים פיתחו פתרון מבוסס ניתוח תנועה למעקב ויצירת מחויבות לאימוני כושר ■ ההאקתון הוא מטעם פיטנגו, טקסס אינסטרומנטס ו-IBM ■ הפרס לזוכה: 6 חודשי חברות במתחם הסטארט-אפים SOSA בדרום תל אביב

הזוכים בגמר ההאקתון / צילום: שאולי לנדנר
הזוכים בגמר ההאקתון / צילום: שאולי לנדנר

כנס Journey של ארנסט אנד יאנג בשיתוף עיתון "גלובס", שנערך ביום חמישי האחרון, אירח את גמר ההאקתון של "האינטרנט של הדברים", בו זכה צוות SensOfit של היזמים אלון הרבסט, אבי עציוני וחנן אהרונוף.

הצוות, שהשקיע בהצגה צבעונית של המיזם על הבמה, פיתח פתרון מבוסס ניתוח תנועה למעקב ויצירת מחויבות לאימוני כושר. הרעיון מאחורי המוצר הוא לערוך מעקב אחר התקדמות אימוני הכושר של המשתמש, להדריך אותו ולייצר מחויבות לנושא. הפרס לצוות הזוכה הוא שישה חודשי חברות במתחם הסטארט-אפים SOSA בדרום תל אביב.
מאחורי ההאקתון עומדות קרן ההון סיכון פיטנגו וחברות טקסס אינסטרומנטס (TI) וחברת IBM. את ההאקאתון הנחה אהרון מנקוסבקי, שותף מנהל בפיטנגו, וצוות השופטים כלל את גל סלומון, שותף עצמאי בקרן פיטנגו; קובי רוזנגרטן, שותף בקרן JVP; אורן בר-און, שותף בכיר בארנסט אנד יאנג; אבנר גורן, מנכ"ל TI ישראל והנרי ברודני, מומחה מערכות IoT במעבדות הפיתוח של IBM בחיפה.