"צינור לילה" ו"סטטוסים מצייצים" בקמפיין: "חם על הוט"

סדרת תחקירים חדשה, ובמרכזה חברת הוט, תעלה הערב ב"צינור לילה" בערוץ 10 ■ הוט: "הטענות בתחקיר אינן משקפות את מדיניות החברה או את המצב בפועל"

בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

סדרת תחקירים חדשה, ובמרכזה התנהלות חברת התקשורת הוט, תעלה הערב (א') בתוכנית "צינור לילה" בערוץ 10 בהנחיית גיא לרר.

סוגיית השירות בהוט, נושא כאוב במיוחד עבור צרכנים רבים, עולה לא אחת גם ב"גלובס". התחקיר הנוכחי, שיתפרס כאמור על פני כמה תוכניות, יחשוף התכתבויות פנימיות והוראות רשמיות לעובדים, שבהם מורה לכאורה הנהלת החברה לעובדים לא לומר את האמת בנוגע לשלל סוגיות שירות.

התחקיר מלווה בעדויות רבות של עובדים על "תרבות השקר, המריחה והאנטי-שירות באופן כללי", כפי שמגדירים תחקירני התוכנית, וסדרת הכתבות תוגש במעטפת של "שבוע הוט", כפי שנעשה בעבר סביב פרשיות צרכניות אחרות, ובליווי של דף הפייסבוק המוכר "סטטוסים מצייצים".

במסגרת הקמפיין התבקשו לקוחות מתוסכלים לצלם עצמם עם שלטים שעליהם הכיתוב "גם אני חם על הוט", ולהעלות צילומי מסך הממחישים את חוויית ההמתנה הממושכת על הקו בציפייה למענה משירות הלקוחות.

דפי הפייסבוק של "צינור לילה" ו"סטטוסים מצייצים" מונים יחד כ-1.2 מיליון לייקים. לפני כחודשיים הכריזו שני הדפים על איחוד במסגרת פרויקט "החזית", שמטרתו לנהל יחד מאבקי רשת בנושאי חברה וצרכנות וכן להבליט מאבקים קיימים.

אבי לן מ"סטטוסים מצייצים" מסר: "במשך תקופה ארוכה אנחנו רואים את הזעם העצום שיש כלפי הוט ברשת. זו כבר מגמה שאי-אפשר להתעלם ממנה. כל פוסט בנושא זוכה לתנועה אדירה, ואנחנו באמת מקווים שהקמפיין הזה ישנה משהו בגישה של החברה כלפי מיליון הלקוחות שלה".

מהוט נמסר בתגובה: "הטענות המופיעות בתחקיר 'צינור לילה' אינן משקפות את רוחה ומדיניותה של החברה או את המתרחש בפועל בשירות, ונשענות על גורמים אינטרסנטיים המעוניינים לפגוע בחברה ולחבל במאמציה להוביל את שיפור השירות הנדרש.

"חברת הוט מיישמת הלכה למעשה מזה מספר חודשים שורת מהלכים לטובת שיפור חוויית הלקוח, תוך השקעה משמעותית של 30 מיליוני שקל, בין היתר בהרחבת מצבת כוח-האדם בשירות הלקוחות, שינוי ושיפור תהליכי עבודה ופיתוח תשתיות טכנולוגיות מותאמות".