נייס: גידול של כ-9% בהכנסות וכ-11% ברווח ברבעון 3

הנהלת החברה צופה כי ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון הרביעי צפויות להסתכם בטווח של 285 - 300 מיליון דולר. הרווח למניה (Non-GAAP) צפוי להיות בטווח של 89 סנט עד 1.01 דולר

בורסה דולרים מטח  חדר מסחר וול סטריט  תחזית גרפים / צלם: thinkstock
בורסה דולרים מטח חדר מסחר וול סטריט תחזית גרפים / צלם: thinkstock

חברת נייס דיווחה היום על תוצאותיה ברבעון השלישי. ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון השלישי הסתכמו ב-250 מיליון דולר, גידול של 8.6% מ-230.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2013.

הרווח הגולמי (Non-GAAP) ברבעון גדל ל-162.6 מיליון דולר מ-151.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2013. שיעור הרווח הגולמי (Non-GAAP) היה 65.0% לעומת 65.7% ברבעון השלישי של 2013.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) גדלו ל- 47.0 מיליון דולר ו- 18.8% בהתאמה, מ-42.2 מיליון דולר ו-18.4% בהתאמה ברבעון השלישי של 2013.

בשורה התחתונה דיווחה נייס כי הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון גדל ל-42.5 מיליון דולר מ-38.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2013. הרווח למניה (Non-GAAP) גדל ברבעון זה ל-70 סנט לעומת 62 סנט ברבעון השלישי של 2013.

הרווח הנקי על בסיס GAAP עמד על 26.9 מיליון דולר, לעומת הפסד של 3.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2013.

תזרים המזומנים התפעולי ברבעון עמד על 33.8 מיליון דולר. 32.4 מיליון דולר שימשו לרכישה חוזרת של מניות ו-9.4 מיליון דולר לתשלום דיבידנד. נכון ל-30 בספטמבר 2014, יתרות המזומנים ושווי המזומנים, וכן השקעות לטווח הקצר והארוך הסתכמו ב- 449.2 מיליון דולר, ללא חובות.

הנהלת החברה צופה כי ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון הרביעי צפויות להסתכם בטווח של 285 - 300 מיליון דולר. הרווח למניה (Non-GAAP) צפוי להיות בטווח של 89 סנט עד 1.01 דולר. סך ההכנסות (Non-GAAP) לשנת 2014 צפויות להסתכם בכ-1-1.018 מיליארד דולר. הרווח למניה (Non-GAAP) צפוי לעמוד על 2.73-2.85 דולר.

"אנו מרוצים מאוד מהתוצאות הטובות ברבעון השלישי," אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס. "בתוצאות אלו ניתן כבר לראות את השפעתה של התכנית, אותה התחלנו להוציא לפועל ברבעון השני של השנה. תכנית זו כללה התמקדות בשיפור הביצועים, התייעלות עסקית והגדלת הרווחיות. עד כה השגנו התקדמות טובה - הצמיחה האורגנית הואצה והרווחיות השתפרה. בנוסף, אנו ממשיכים לראות דרישה גוברת לפתרונות מבוססי כלים אנליטיים, הנמצאים בליבת האסטרטגיה שלנו".