פרקליטו של אלרועי ידעי: "הוא ירד לדשא ובעט בכדור"

עו"ד חיים יצחקי, שלא הצליח לחלץ את ידעי מהארכת מעצר: "שנה וחצי, עד לפני שבועיים, הוא היה במעצר-בית ללא הפרה אחת. אפשר לשחרר אותו"

שלושת עורכי של אלרואי ידעי, אוהד הפועל תל-אביב המואשם בתקיפת שחקן מכבי תל-אביב ערן זהבי בדרבי, ממשיכים להציג את האירועים האלימים במשחק הקשורים למרשם באופן שונה מאוד ממה שהראו, לכאורה, מצלמות הטלוויזיה.

מבין השלושה - עו"ד אסף אלויה, עו"ד חיים יצחקי ועו"ד יהל בן-עובד - הופיע היום (א') בפני בית המשפט עו"ד יצחקי, שלא הצליח לחלץ את ידעי מהארכת מעצר.

עם זאת, שימו לב מה הוא אמר בדיון: "אני ראיתי לא פעם סרט אילם. אני לא מתייחס לפרשנים בתקשורת, שצועקים שם כל מיני דברים. אני ראיתי סרט אילם, שכאשר אנחנו שומעים ורואים את דברי המעורבים בסרט, אנחנו מבינים שהיו דברים אחרים לגמרי, שהדברים אחרים לגמרי...

"ראיתי את הסרט של הטלוויזיה אלף פעמים. כשאני מנתק בסרט הזה פריים ביי פריים, ואני לא מדבר עכשיו על עבירת ירידה למגרש, שעבירה כזו לא צריכה לקרות אבל היא קורית הרבה פעמים ועל עבירה שכזו לא עוצרים עד תום ההליכים. בהקשר לעבירת התקיפה... נראה שם בפירוש שאין שם תקיפה. יש שם ירידה לדשא ובעיטה לכדור, יש שם מספר מילים. התקיפה שהתבצעה לא התבצעה על-ידו. עכשיו אפשר להגיד השחקן עשה כך או אחרת, ואפשר לראות את הראיות...

"...מדובר כאן באדם שלפני שבועיים בערך השתחרר ממעצר-בית, הוא מואשם בתיק כלכלי גדול מאוד בחיפה. תיק עב-כרס במחוזי בחיפה. התיק הסתיים לפני שבועיים בהרשעתם של מעורבים אחרים, אם הבנתי, אני לא בטוח שהם נשלחו לשנים רבות של מאסר, ואני כן יודע שהוא הורשע באי-מניעת פשע וזוכה מכל העבירות האחרות. הוא היה עצור באבו-כביר, וכל זה לא משנה. מה שכן משנה זה שלאחר זאת הוא שהה במשך שנה וחצי במעצר-בית, עד לפני שבועיים.

"בחומר ניתן לראות שאפילו אין לו כתובת. עברה שנה וחצי ממעצר-הבית, ומפקחיו והחלופה שלו אושרו על-ידי המחוזי בחיפה... שנה וחצי שהאדם היה מצוי במעצר-בית ללא הפרה אחת. אם בית המשפט יקבע שקודם נדון בראיות ורק לאחר מכן נחליט, אבל אני חושב שהמעצר הוא לא מעצר, ואפשר לשלוח אותו לחלופה כבר היום. אני חושב שאפשר לשחרר אותו".