דורלי אלמגור תעמוד בראש ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה

אלמגור תחליף את יעקב שחם, שנחשב בתקופת המועצה הקודמת לאיש החזק ברשות השנייה ■ בראש ועדת הרדיו ברשות תעמוד ד"ר מיכל שפירא

מועצת הרשות השנייה החדשה התכנסה, ובישיבתה הראשונה נבחרו ראשי הוועדות שיובילו אותה. יו"ר המועצה החדשה, אוה מדז'יבוז', קבעה כי בראש ועדת הטלוויזיה של המועצה תעמוד עו"ד דורלי אלמגור, לשעבר היועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלוויין; ובראש ועדת הרדיו תעמוד ד"ר מיכל שפירא מהקריה האקדמית בקרית אונו ואחת מחברות המועצה הבולטות של המליאה הקודמת.

אלמגור תיכנס לנעליו של יעקב שחם, שנחשב בתקופת המועצה הקודמת לאיש החזק ברשות השנייה; ואילו שפירא תחליף את חבר המועצה הוותיק יוסי אליטוב. מדובר בשניים מהתפקידים העקרוניים ביותר במועצה.

עוד נקבע כי יצחק בורבא ישמש כיו"ר ועדת הערר, פרופ' יונתן כהן יהיה יו"ר ועדת מחקר ורב-תרבותיות, אייל דה פאו ימשיך לשמש כיו"ר ועדת הכספים וישמש גם כיו"ר ועדת הביקורת, ואילו כיו"ר ועדת "נשים" תמשיך לכהן יוכי פלר.

"הכרעות חשובות וגורליות"

מדז'יבוז' איחלה הצלחה רבה לכל הוועדות וליו"רים של הוועדות השונות, ואמרה כי "המועצה מתחילה את עבודתה בתקופה מאתגרת ורבת-שינויים, בה שוק התקשורת עומד בפני הכרעות חשובות וגורליות. בפני המועצה עומדים אתגרים רבים. אני בטוחה כי ההרכב המנצח של אנשי מקצוע, עשייה ואקדמיה המרכיבים את המועצה יעמדו במשימות הרבות שלפתחינו וישרתו נאמנה את האינטרס הציבורי".

לדברי מדז'יבוז', "תפקיד המועצה הוא להתוות את מדיניות הרשות השנייה, כאשר כל העת לנגד עיניה נמצא הציבור, אשר ראוי לקבל מוצר מגוון, מעניין ואיכותי. תקופה זו מצריכה גיוס ושיתוף מצד כל המעורבים. בטוחני כי נעבוד בשיתוף-פעולה מלא עם גורמי המקצוע וההנהלה של הרשות השנייה בראשות המנכ"ל וכן עם הגופים המפוקחים, על מנת לצלוח באופן אחראי ומקיף את האתגרים המורכבים השונים".