תוך חצי שנה: יצרנית המצלמות GoPro יוצאת להנפקה שנייה

בכוונת החברה לגייס 800 מיליון דולר לצורך התרחבות ■ המניות של חברת GoPro שילשו את ערכן מאז יצאה החברה להנפקה ראשונה ב-25 ביוני, ושווי השוק שלה כיום הוא 9.5 מיליארד דולר

ניק וודמן מנכל Go PRO/ צילום: רויטרס
ניק וודמן מנכל Go PRO/ צילום: רויטרס

חצי שנה אחרי שהפכה לציבורית - יצרנית המצלמות GoPro בדרך להנפקה שנייה. בכוונת החברה לגייס 800 מיליון דולר לצורך התרחבות.

מנכ"ל החברה, ניק וודמן, ימכור חלק מאחזקותיו במסגרת ההנפקה החדשה, כך נמסר על ידי החברה. "אני מתכנן לשמש בעל מניות משמעותי ב-GoPro במשך זמן רב", כתב וודמן בהודעת דוא"ל ששלח לעובדים. הוא הוסיף כי ההנפקה השנייה תשמש להשקעה ב"אנשים, מוצרים, רכישות ותשתית".

המניות של חברת GoPro שילשו את ערכן מאז יצאה החברה להנפקה ראשונה ב-25 ביוני, זאת בזכות העלייה במכירות של מצלמות הווידיאו הזעירות של החברה, שאותן אפשר לקשור לגוף ולצלם תוך כדי תנועה. לאחרונה השיקה החברה מצלמות חדשות. שווי השוק של החברה כיום הוא 9.5 מיליארד דולר.

בחודש שעבר קיבל וודמן פטור מנעילת המניות לצורך תרומות לצדקה. החתם הראשי בהנפקה של החברה, JPMorgan Chase, העניק למנכ"ל ולאשתו ג'יל היתר לתרום 5.82 מיליון מניות על מנת להקים את קרן ג'יל וניקולס וודמן.

ג'ף בראון, דובר מטעם החברה, סירב להגיב.

שבלי שרפי, אנליסט ב-FBN Securities שהעניק למניה דירוג "קנייה", אמר כי ההנפקה השנייה היא "מהלך זהיר" שמטרתו להקטין את התנודתיות של המניה.