הטיפ היומי: חברת אינטרנט שיכולה לזנק ב-70% בשנה

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצים "תשואת יתר" על מניית Everyday Health עם מחיר יעד של 23 דולר

חברת האינטרנט Everyday Health / מתוך אתר החברה
חברת האינטרנט Everyday Health / מתוך אתר החברה

חברת האינטרנט Everyday Health נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: EVDY) לפי שווי שוק של כ-418 מיליון דולר. החברה הונפקה לראשונה בוול סטריט לפני כשמונה חודשים במחיר של 14 דולר למניה, לעומת המחיר הנוכחי, 13.55 דולר.

Everyday Health מספקת מידע רפואי אינטרנטי, באמצעות 25 אתרים שהיא מפעילה ובאמצעות אפליקציות סלולריות.

לפני מספר ימים פרסמה החברה את דוחות הרבעון השלישי של השנה. ההכנסות הסתכמו ב-42.3 מיליון דולר, ובכך עקפו את קונצנזוס האנליסטים שעמד על 41.9 מיליון דולר. ההכנסות מפרסום הסתכמו ב-37.9 מיליון דולר. ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) המתואם היה 7.2 מיליון דולר, גם כן מעל הקונצנזוס.

הנהלת החברה פרסמה תחזית לרבעון הרביעי, והיא מצפה להכנסות של 62.8-63.6 מיליון דולר ול-EBITDA מתואם של 18.1-18.5 מיליון דולר.

לצד פרסום הדוחות, Everyday Health הודיעה על כוונתה לרכוש את DoctorDirectory (אתר אינטרנט שהוא מאגר מידע למציאת רופאים) תמורת 65 מיליון דולר במזומן. מנקודת מבט טקטית, זהו נכס שיעזור לה בחשיפה לאנשי מקצוע בתחום הבריאות, ויחזק את טיעוניה כשהיא מבקשת תקציב נוסף מלקוחותיה בשוק הפארמה. אנחנו צופים מחברת DoctorDirectory להוסיף כ-14 מיליון דולר להכנסות החברה, וכ-3 מיליון דולר ל-EBITDA המתואם.

אנו מעדכנים את התחזיות שלנו, ומעריכים שברבעון הרביעי Everyday Health תרשום הכנסות של 184.2 מיליון דולר (לעומת תחזית קודמת להכנסות של 180.7 מיליון דולר), ומצפים ל-EBITDA מתואם רבעוני של 35.5 מיליון דולר (לעומת 34.1 מיליון דולר קודם לכן).

מעבר לכך, תזת ההשקעה שלנו מבוססת על כמה הנחות, ובהן ש-Everyday Health תגדיל את נתח השוק שלה בתחום הפרמצבטיקה; העובדה שהשוק הפוטנציאלי בתחום הבריאות גדול ועומד על כ-35 מיליארד דולר; אתרי החברה הם מקום הגיוני לפרסום עבור מותגים בשוק הפארמה - בעיקר במקרים של תרופות ייחודיות שבהן מחפשים קהל יעד מובחן.

אנו ממשיכים להמליץ על המניה "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 23 דולר, שמהווה פרמיה של כ-70% על מחיר השוק.

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס