פיתוח ישראלי: המערכת שתסייע לכם לחסוך במים

מערכת ה-LeakBuster של חברת הטכנולוגיה הישראלית AQUA-RIMAT זכתה במקום הראשון בתחרות חדשנות בתחום הבית החכם של ה-EUW האירופי ■ היא מזהה דליפות ונזילות בצנרת, מתריעה באפליקציית סמארטפון ואף סוגרת מיידית את הברז

חברת הטכנולוגיה הישראלית AQUA-RIMAT זכתה במקום הראשון בתחרות חדשנות בתחום הבית החכם של ה-EUW האירופי (ר"ת European utility week). מערכת ה-LeakBuster של החברה הוכתרה בתחרות כמוצר הטוב ביותר לשנת 2014, בתחום הבית החכם.

המערכת הינה פיתוח כחול-לבן ומשמשת לניהול משק המים של משתמש הקצה - לרבות בקרה, מניעת דליפות ונזקי מים וחסכון במים. AQUA-RIMAT. תחל לשווק את מערכת ה-LeakBuster לצרכן הפרטי בחודשים הקרובים.

המערכת המוגנת ב-4 פטנטים של החברה מזהה דליפות ונזילות בצנרת המבנה ומתריעה לבעלי הבית באמצעות אפליקציית סמארטפון ייעודית. במקביל, סוגרת מיידית את הברז הראשי על מנת למנוע הצפות ונזקי מים. היא מיועדת בעיקר לצרכן הפרטי ולחברות גדולות ובינוניות.

ה-LeakBuster מנטרת את צריכת המים באופן רציף, עושה שימוש בבינה מלאכותית (מערכת לומדת ואלגוריתמיקה) ולמעשה "לומדת" את דפוסי צריכת המים של הבית או המשרד, ומאפשרת ניהול יעיל ומדויק של משאב המים. המערכת מנוהלת באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה סלולרית ומספקת חיווי על צריכת המים - עד רזולוציה שעתית, ומספקת התראות צריכה חריגה וחסכון.