הנפקת מיינסטרים-פנינסולה הסתיימה בביקוש יתר של 175%

הצדדים צפויים להשלים את עסקת המיזוג בתחילת השבוע הבא ולאחר מכן ישונה שמה של מיינסטרים החזקות לפנינסולה פיננסים

חברת האשראי החוץ בנקאי פנינסולה בדרך לבורסה בתל-אביב. הערב (ד') השלימה מיינסטרים/פנינסולה הנפקה מוצלחת לציבור. ההנפקה אותה הובילה ברק קפיטל חיתום זכתה לביקוש יתר של 175% אחוז. הצדדים צפויים להשלים את עסקת המיזוג בתחילת השבוע הבא ולאחר מכן ישונה שמה של מיינסטרים החזקות לפנינסולה פיננסים.

פנינסולה, שהוקמה בשנת 2004, עוסקת במתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, לצרכי הון חוזר, בעיקר באמצעות ניכיון צ'קים. לחברה תיק אשראי של כ-300 מיליון שקל. בעל השליטה בפנינסולה הוא מיכה אבני, מנכ"ל החברה, שיחזיק כ-29% מהמניות לאחר המיזוג. בעלי עניין משמעותיים בפנינסולה הם: מגדל חברה לביטוח שתחזיק ב-17.5% לאחר ההנפקה, וקבוצת הפרייבט אקוויטי ויולה שתחזיק כ-10%.

מיכה אבני, מנכ"ל פנינסולה, מסר: "המטרה של פנינסולה היא לסייע לבעלי עסקים טובים לצמוח ולבנות את כלכלת ישראל, מבלי שיאלצו להסתמך רק על המערכת הבנקאית. כחברה המגלגלת עסקאות אשראי בהיקף של מעל מיליארד שקל בשנה הכניסה של פנינסולה לבורסה בתל-אביב היא טבעית ותספק לחברה תשתית להמשך צמיחה ולמימוש החזון להיות החברה המובילה במשק הישראלי במתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים".

מורן שטרנליב, מנכ"ל מיינסטרים, מסר: "אני מודה לציבור המשקיעים על הבעת האמון ומברך את פנינסולה על כניסתה לבורסה בתל אביב ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

את פנינסולה ייצגו עוה"ד דני מרקוביץ, מיכאל קרן ויונתן שטרק ממשרד יגאל ארנון ושות'.