השם החדש של יד אליהו: "היכל מנורה מבטחים"

חברת הביטוח והפנסיה זכתה במכרז ותשלם 20 מיליון ש' ב-8 השנים הבאות כדי לקרוא על שמה את אולם הכדורסל המיתולוגי; השם "היכל נוקיה" יורד רשמית

היכל נוקיה / צילום: איל יצהר
היכל נוקיה / צילום: איל יצהר

תתחילו להתרגל: היכל הספורט ביד אליהו ייקרא החל מהחודש הבא "היכל מנורה מבטחים". כך נקבע בתום מכרז של חברת היכלי הספורט בע"מ, המנהלת את ההיכל עבור עיריית תל-אביב. בכך מסתיימת תקופה בת 8 שנים שבמהלכה נקרא האולם המיתולוגי "היכל נוקיה".

חברת הביטוח והפנסיה מנורה מבטחים תשלם סכום של 20 מיליון שקל ב-8 השנים הבאות, עבור הזכות לקרוא על שמה את היכל הספורט. החסות אמורה להיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2015.

בסך-הכול ניגשו 4 חברות למכרז של עיריית תל-אביב - מנורה מבטחים, גינדי החזקות, ויזה וקנדה ישראל. על המועמדות של מנורה מבטחים פורסם לראשונה ב"גלובס".

מנורה מבטחים היא חברת הביטוח והפנסיה החמישית בגודלה בישראל, והיא מחזיקה בקרן הפנסיה הגדולה בישראל.

ההסכם המסחרי למכירת זכויות המיתוג של היכל נוקיה החל בשנת 2004, אז רכשה חברת נוקיה את הזכות לפרשם את שמה עבור סכום התחלתי של 400 אלף דולר לעונה, כשאר מדי שנתיים הועלה הסכום ב-100 אלף דולר נוספים. בשנה האחרונה להסכם כבר שילמה נוקיה סכום של 800 אלף דולר על החסות השמית.

דני בירן, יו"ר חברת היכלי הספורט בע"מ, מסר: "אני מקדם בברכה את חברת 'מנורה מבטחים החזקות בע"מ' ומברך אותה על זכייתה במכרז. חברת היכלי הספורט ביחד עם החברה הזוכה תפעלנה להחדרת מיתוגה של החברה הזוכה".

ארי קלמן, מנכ"ל מנורה מבטחים החזקות: "אנו שמחים על בחירתנו כזוכים במכרז המיתוג ובזכות לקרוא להיכל הספורט ביד אליהו בתל-אביב בשם היכל מנורה מבטחים. כקבוצת ביטוח, פנסיה, גמל ופיננסים המבטחת מיליוני אזרחים במדינת ישראל, מכל השכבות והמגזרים במגוון מוצרי הקבוצה, התחברנו מאוד למה שהיכל הספורט בתל-אביב מסמל: מצוינות, ערכיות, ספורטיביות ואחדות. אנו גאים כי מקום זה יישא את שם קבוצת מנורה מבטחים".