אאוטבריין נערכת להנפקה בוול סטריט: ממנה ראש מטה

החברה, המפתחת מנוע המלצות של תכנים באינטרנט, הודיעה היום על צירופו של רונן קלר לתפקיד ראש המטה (‏Head of Staff‏)

‏‎חברת האינטרנט הישראלית אאוטבריין (‏Outbrain‏) מעבה את השדרה הניהולית שלה לקראת הנפקתה הצפויה בוול סטריט. החברה, המפתחת מנוע המלצות של תכנים באינטרנט, הודיעה היום על צירופו של רונן קלר לתפקיד ראש המטה (‏Head of Staff‏), תפקיד חדש שיכלול הובלה של כלל הנושאים הארגוניים, התרבות הניהולית, ניהול תהליכים, טיפוח וליווי ההנהלה ועוד.

בעבר כיהן קלר בתפקידי הנהלה בצ'ק פוינט, בהם סגן נשיא למשאבי אנוש, ועוד קודם לכן שירת כקצין בחיל הים בקבע ובמילואים. קלר יהיה כפוף ישירות למנכ"ל ולאחד ממייסדי אאוטבריין, ירון גלאי.

"בעוד שאאוטבריין ממשיכה לצמוח בקצב מהיר, יצירת תפקיד חדש של ראש המטה ומינויו של רונן קלר הוא הצעד ההולם", אמר גלאי. "הרקע המקיף של קלר בתחום התוכנה, הטכנולוגיה וניהול כוח אדם יהווה תפקיד מרכזי בהתרחבות של אאוטבריין ב-2015".

לאחרונה דווח כי אאוטבריין הגישה ל-‏SEC‏, רשות ניירות הערך של ארה"ב, תשקיף חסוי לקראת גיוס בנאסד"ק בשווי מבוקש של כמיליארד דולר. אאוטבריין נוסדה בשנת 2006 ומאז הקמתה גייסה סכום מצטבר של 99 מיליון דולר. הגיוס האחרון בוצע לפני כשנה, אז גייסה החברה 35 מיליון דולר בהובלת חברת ‏HarbourVest‏ ומשקיעים קיימים. לאחרונה דיווחה אאוטבריין על חתימת חוזה רב-שנתי בהיקף של יותר מ-100 מיליון דולר עם קבוצת המדיה טיים.