איגוד חברות הפרסום משיק את תחרות "קמפיין החודש"

זאת במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב" ■ במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב מועמדות של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש"

במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב", שמשיק איגוד חברות הפרסום בימים אלה, יוצאת לדרך תחרות פרסום נוספת של האיגוד שתיקרא "קמפיין החודש". במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב את מועמדותם של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש".

לאנשי השיווק והפרסום יהיה חלק שווה בקביעת הניקוד, והעבודות יישפטו וידורגו אותן לפי הפרמטרים של השיפוט ב"קקטוס": 40% מהניקוד יוענקו לעבודות על הרעיון מאחורי הקמפיין, תוך התייחסות לשאלות כמו האם יש בעבודה רעיון חדשני, אחר, פורץ דרך, מעורר מחשב ובולט; 30% מהניקוד יוענקו עבור הביצוע, תוך התייחסות לסוגיות שונות בהן האם יש בתוצאה הסופית משהו יוצא דופן וחדשני כמו למשל פסקול, מוזיקה, קריינות, נראות, עריכה, כתיבה וכדומה; 30% הנותרים יתייחסו לשאלת האימפקט, ההשפעה שיצר הקמפיין - עד כמה הקריאייטיב תרם לתוצאה השיווקית ולחיזוק המותג.

החלוקה ל-3 ציונים פנימיים נועדה להביא את השופטים לחשוב ולהעמיק בהערכת העבודה לפי פרמטרים שנקבעו כמייצגים מצויינות קראיטיבית, ולמנוע החלטה שרירותית על ציונים. כמו כן, היא אמורה לייצר סקאלה אחידה של דירוג אצל כל השופטים. השופט אינו רואה את הציון הסופי, מאחר שהשיפוט ייערך באמצעות פלפטופרמה מקוונת, באתר ייעודי שנבנה לצורך התחרות והמערכת עושה את החישוב עבורו.