זה הולך לכאוב: גולן נכנסת לשוק העסקי - 25 שקל לחבילה

אחרי שתקפה את השוק הפרטי, גולן טלקום עוברת ללקוחות העסקיים הגדולים, שם נמצאת השמנת של חברות הסלולר הוותיקות

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

גולן טלקום הולכת על הבטן הרכה של המפעילים ומתחילה לתקוף את המגזר העסקי. כפי שנחשף ודווח ב"גלובס", השוק העסקי הפך להיות נקודת התורפה של חברות הסלולר הוותיקות בשל העובדה שהמחירים בשוק הפרטי ירדו לרמות מחיר שהשוק העסקי לא נחשף אליהם ולכן החשש הגדול הוא שלקוחות עסקיים בינוניים וגדולים ידרשו לפתוח הסכמים ולהוריד מחירים כפי שמציעות החברות בשוק הפרטי.

גולן מזהה את המגמה ומציע היום (ב') ללקוחות עסקיים מחיר של 25 שקל לקו כולל שיחות בינלאומיות ו-6 ג'יגה גלישה. החברה מדווחת כי אחרי שהגיעה ל-12% נתח שוק במגזר הפרטי, היא נכנסת למגזר העסקי ומציעה את החבילה המשתלמת ביותר בשוק בתעריפים העסקיים האטרקטיביים ביותר.

לדברי החברה, היא מציעה כעת לעסקים מסלול אחד במחיר אחד - חבילת גולן טלקום עסקי ללא ההגבלה ב-25 שקל לקו (לא כולל מע"מ). בנוסף לתשלום החודשי על כל קו, יגבה תשלום חודשי קבוע על כל הקווים בסך 250 שקל.

יש לציין כי אין הגבלה של קווים, אך התשלום ישולם בדבוקות של 500 קווים. התשלום הקבוע הנוסף של 250 שקל הוא לחשבון של עד 500 קווים, כלומר חברה עם 1,000 קווים תוכל לפתוח שני חשבונות ותשלם שני תשלומים חודשיים קבועים - 250 שקל בחודש לכל 500 קווים.

בתגובה, מניות הסלולר צוללות בבורסה - ובכללן פרטנר , סלקום והחברה האם דסק"ש .

החבילה כוללת שיחות בארץ ללא הגבלה, סמס, MMS, גלישה בארץ ובחו"ל עד 6 ג'יגה (לאחר מכן האטה), גלישה בארץ בדור 4 עד 20 ג'יגה, 55 יעדים לשיחות בינלאומיות (ארה"ב וקנדה גם ניידים), 100 דקות שיחה לירדן ולרשתות פלסטיניות, שיחות מחו"ל לישראל ללא הגבלה, SMS מחו"ל לישראל ללא הגבלה וקבלת שיחות ו-SMS בחו"ל ללא הגבלה.

המספרים של החברות הוותיקות
 המספרים של החברות הוותיקות