בן 5 הבריז מיום הולדת - הוריו קיבלו חשבונית על 15.95 ליש"ט

כשהילד אלכס נאש "הבריז" ברגע האחרון למסיבת יום ההולדת של חברו לכיתה, לא הוא ולא הוריו העלו בדעתם שיהיו לכך השלכות מרחיקות לכת ■ כעבור כמה ימים נחתה בידיהם חשבונית על סך 15.95 ליש"ט

יומולדת ילדים / צילום: שאטרסטוק
יומולדת ילדים / צילום: שאטרסטוק

ילד בן 5 עלול למצוא עצמו במרכזה של תביעה משפטית, מאחר שהוריו מסרבים לשלם חשבונית שקיבלו מהוריי ילד אחר בכיתתו שחגג יום הולדת.

כשהילד, אלכס נאש, "הבריז" ברגע האחרון למסיבת יום ההולדת 6 של חברו לכיתה, שהתקיימה במרכז הסנואובורד בפליימות' שבבריטניה - לא הוא ולא הוריו העלו בדעתם שיהיו לכך השלכות מרחיקות לכת.

כעבור כמה ימים העביר להם אחד המורים חשבונית על סך 15.95 ליש"ט. הם חשבו שהוא מתבדח, אבל המורה הסביר להם כי הוא התבקש להעביר להם את החשבונית ממשפת לורנס, קרי: מהורי הילד שחגג יום הולדת. והסיבה? "דמי אי הופעה לאירוע".

הוריו ההמומים של אלכס פנו בפייסבוק למשפחת לורנס, במחשבה שיוכלו ליישר את ההדורים בשיחה משועשעת אחת. ציפתה להם הפתעה. גברת לורנס הבהירה להם כי עברו על התנאים שהובהרו בהזמנה למסיבה.

משפחת נאש טענה כי בנם אלכס רצה לראות את סבא וסבתא שלו לפני נסיעתם בכריסמס, ושהם איבדו את ההזמנה שבוע לפני האירוע - אך ללא הועיל. גברת לורנס התעקשה שהם היו צריכים להודיע מראש שלא יבואו לאירוע.

נכון לעכשיו, הוויכוח המוזר הזה עושה את דרכו לבית המשפט.