כלמוביל חונכת מתחם טרייד-אין חדש בפתח-תקווה

המתחם, ששטחו 14 דונם, יציע שירותים מלאים למכירה והחלפה של אלפי כלי רכב עם תוכניות אחריות של היצרנים

קבוצת כלמוביל חנכה היום (ד') רשמית את מתחם הטרייד-אין החדש של החברה, שמשתרע על פני 14 דונם באזור פתח-תקווה. המתחם החדש כולל מחלקת רכבי יוקרה ומחלקת רכבים פרטיים, ובו שטחי תצוגה נרחבים למאות כלי רכב, החל מקטגוריית המיני ועד לכלי רכב של מיליון שקל ויותר.

המתחם מציע את כל השירותים הנדרשים לרכישה, החל ממכירת הרכב הישן ועסקאות טרייד-אין וכלה במימון וביטוח, ולאחר סיכום העסקה הרכב הנבחר עובר יעבור הליך הכנה שבסופו יימסר ללקוח בעמדת מסירה ייעודית עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן.

במסגרת היצע כלי הרכב הפרטיים במתחם מציעה כלמוביל שתי תוכניות של אחריות וערובה לאיכות של כלי הרכב. במסגרת התוכנית של יונדאי מציעה כלמוביל טרייד-אין רכבי יונדאי פרטיים מיד ראשונה עם התחייבות לשלדה נקייה מתאונות, עד 4 שנים על הכביש או עד 80 אלף ק"מ, שטופלו רק במרכזי שירות מורשים ושעברו השבחה בכלמוביל טרייד-אין לקראת מסירתם. רכבים אלה מקבלים תעודת אחריות של כלמוביל טרייד-אין ל- 12 חודשים על והגיר והמנוע.

התוכנית המקבילה של מרצדס מוענקת לרכבי מרצדס בני 4 שנים ומטה עד 80,000 ק"מ, מיד ראשונה פרטית או מרכבי הקבוצה בלבד (רכבי הדגמה עם קילומטרז' נמוך), ללא תאונות ופגיעות ועם ספר טיפולים מסודר. מדובר בתו תקן בינלאומי, שהוגדר על-ידי היצרן ומיושם בפעם הראשונה במתחם הטרייד-אין של הקבוצה.