מעכשיו גם בדפדפן: וואטסאפ מאפשרת להתכתב ברשת

יאן קום, מנכ"ל החברה, הודיע על כך בעמוד הפייסבוק שלו: "אפליקציית הרשת שלנו היא פשוט הרחבה של הטלפון שלכם - הדפדפן משקף את כל השיחות וההודעות שלכם מהטלפון הסלולרי, כך שכל ההודעות עדיין נמצאות בטלפון"

בקרוב יוכלו 600 מיליון המשתמשים הפעילים של אפליקציית ההודעות המיידיות WhatsApp להתכתב גם מתוך המחשב האישי. האפליקציה, שעובדת כיום על כל מערכות ההפעלה לסמארטפון - iOS, אנדרואיד, ווינדוס פון ובלקברי, מגיעה סוף-סוף גם למחשב האישי.

יאן קום, מנכ"ל החברה, הודיע על כך בעמוד הפייסבוק שלו: "אפליקציית הרשת שלנו היא פשוט הרחבה של הטלפון שלכם - הדפדפן משקף את כל השיחות וההודעות שלכם מהטלפון הסלולרי, כך שכל ההודעות עדיין נמצאות בטלפון".

גרסת הדסקטופ תהיה זמינה בהתחלה רק למשתמשי אנדרואיד, ווינדוס פון ובלקברי ורק דרך דפדפן כרום, שיצטרכו לסרוק דרך הסמארטפון שלו ברקוד QR מהאתר https://web.whatsapp.com כדי לסנכרן בין האפליקציה לבין המחשב ומשם יוכלו להתחיל ולהתכתב.

מבדיקה עולה כי הסנכרון מול המחשב מתריע בפני המשתמש בגרסת הדסקטופ על סוללה חלשה של הטלפון, כך שאם הטלפון כבוי, לא ניתן להשתמש בגרסת הדסקטופ של WhatsApp.

בעבר פעל בשוק אתר שאפשר להתחבר לחשבון ה-WhatsApp של המשתמש ואיפשר להתכתב בצורה נוחה ועם מקלדת גדולה מהמחשב אך לאחר זמן מה של פעילות, חברת ההודעות המיידיות פעלה כדי להוריד מהאוויר את האתר.