התפקיד החדש של זליג רבינוביץ': המשנה למנכ"ל היידישפיל

רבינוביץ' לא יעזוב לטובת תפקידו החדש את רשות השידור, אלא ייצא לחופשה ללא תשלום

זליג רבינוביץ' / צלם: שרל שטרית
זליג רבינוביץ' / צלם: שרל שטרית

זליג רבינוביץ', מי שנחשב בעבר לאיש החזק של רשות השידור, יתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל תיאטרון היידישפיל.

רבינוביץ' לא יעזוב לטובת תפקידו החדש את רשות השידור, אלא ייצא לחופשה ללא תשלום. הוא ינהל את המערך האדמיניסטרטיבי של התיאטרון בניהולו של ששי קשת.

רבינוביץ' נחשב לזרוע הביצועית של מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, בתקופת ההנהלה שקדמה לפירוק. בעוד שבן-מנחם נאלץ לפרוש מרשות השידור, רבינוביץ' - שלא נחשב לחבר הנהלה אלא לעובד מן השורה - המשיך להיות עובד רשות השידור, ותחת ההנהלה הנוכחית נעשו ניסיונות למצוא לו פוזיציה אחרת.

בין היתר אמור היה רבינוביץ' להיות הרפרנט של רשות השידור בקשר מול זכיינית ערוץ 2 קשת לבחירת נציג ישראל לאירוויזיון, אך הוא דחה את ההצעה. בהמשך יצא לחופשה, וכעת נודע כי אושרה לו חופשה ללא תשלום, לפחות עד סוף השנה.

רבינוביץ' נמצא כעת בשלבים הסופיים של חתימה על החוזה, כך מאשרים ביידישפיל, והוא יעבוד תחת המנכ"ל ששי קשת.

מעניין לציין כי רעייתו של קשת, השחקנית יונה אליאן, הייתה חברה בוועדת האיתור שבחרה בשנת 2011 את מנכ"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, מי שמינה את רבינוביץ' ליד-ימינו.

גבי לסט, יו"ר היידישפיל, אישר את הפרטים ל"גלובס" ואמר כי רבינוביץ' עבר את כל הראיונות והמבדקים הנדרשים ואף העמיד תעודת יושר מהמשטרה לטובת המינוי.

לדבריו, "חיפשנו אדם שיעבוד לצד ששי קשת וינהל את הצד הלוגיסטי, ובכלל זה רצינו מישהו בעל רקע בהפקות ובתקשורת, ומצאנו שרבינוביץ' הוא האיש המתאים ביותר לתפקיד".

רבינוביץ' אישר את הדברים.