הקאמבק: זליג רבינוביץ' יפיק את הקדם-אירוויזיון בערוץ 1

בתקופת ההנהלה הקודמת כונה רבינוביץ' "זרועו הארוכה" של המנכ"ל יוני בן-מנחם ■ כשרשות השידור נכנסה לפירוק הועבר רבינוביץ' מתפקידו - וכעת חזר ■ עובדים ברשות: רבינוביץ' משקף התנהלות שפסה מן העולם

זליג רבינוביץ' / צלם: שרל שטרית
זליג רבינוביץ' / צלם: שרל שטרית

מי שהיה האיש החזק של רשות השידור, זליג רבינוביץ', חוזר לתפקיד פעיל בגוף הציבורי. יונה ויזנטל, העורך הראשי של רשות השידור, החליט לשבץ את רבינוביץ' כמפיק משדר הקדם-אירוויזיון שישודר בראשית 2015 בערוץ 1.

בתקופת ההנהלה הקודמת של רשות השידור, תחת המנכ"ל יוני בן-מנחם, כונה רבינוביץ' "זרועו הארוכה" וסימל יותר מכל את התרבות הניהולית שהייתה נהוגה באותו הזמן.

משנכנסה רשות השידור לפירוק, הועבר רבינוביץ' מתפקידו ויצא לחופשה ארוכה. כעת הוא ישוב, למורת-רוחם של עובדים ברשות, שאמרו כי הוא משקף התנהלות שפסה מן העולם.

יש לציין כי רבינוביץ' שימש כמפיק ברשות השידור במשך קרוב ל-20 שנה.

מרשות השידור נמסר כי "זליג רבינוביץ' הוא עובד רשות השידור, וככזה הוא מקבל שכר עבור עבודתו ברשות ולא עבור שהייה בבית, כך בהתאם לעמדת הממונה על השכר באוצר וגם עמדת ועדי העובדים ברשות השידור".

זליג רבינוביץ' מסר בתגובה: "במשך 27 שנים מילאתי מגוון תפקידים ברשות השידור. העורך הראשי מר יונה ויזנטל הטיל עליי כעת את תפקיד המפיק הראשי של אירועי האירוויזיון. אבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

"כדאי שקבוצת המתלוננים הסדרתית, שעסקה במשך שנים בתלונות ולא בעבודה, תתרכז במשימות בניית הרשות החדשה. מעולם לא הובלתי מאבק פוליטי נגד החוק, כפי שבעלי עניין מנסים להפיץ, אלא חשבתי ועודני חושב שפיטורי אלפי עובדים אינם הדרך הנכונה לשיקום הרשות".