גאדג'טים: HTC Desire Eye חומרה מוצלחת והגנה ממים

הסמארטפון Desire Eye הוא מוצלח מאוד, שהיה מסוגל בקלות להיות מכשיר דגל

חברת HTC חזרה לאחרונה לתוצאות פיננסיות חיוביות, בעיקר בזכות סדרת Desire, המיועדת לצרכנים של מכשירים ברמת מחירים נמוכה-בינונית.

דגם Desire Eye הוא ניסיון של החברה הטייוואנית למתוח את הקטגוריה הזו גם לרמת המחירים הגבוהה, כאשר הסיבה לכך הוא סמארטפון המגיע עם חומרה חזקה וחידוש מעניין - מצלמה קדמית איכותית מאוד, הכוללת פלאש ומיועדת לשימושי סלפי.

מסך ועיצוב: דגם Desire Eye כולל מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD (צפיפות פיקסלים 424ppi). איכות התמונה טובה אבל לא מצוינת, כי לטעמנו היא לא מספיק חדה, בשונה מסמארטפונים אחרים ברמת מחיר כזו.

הסמארטפון עשוי מחומרי פלסטיק וגומי, שנותנים לו מראה יותר צעיר וצבעוני מאשר סדרת הדגל של החברה One M8, העשויה ממתכות שונות.

חומרה: בדומה למכשירי דגל אחרים בשוק, הסמארטפון של HTC מגיע עם חומרה חזקה, למרות שהוא לא מוצר דגל.

את המכשיר מריץ מעבד מרובע ליבות של קוואלקום מסוג סנפדרגון 801 במהירות 2.3 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 16 ג'יגה (כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס). הסמארטפון רץ בצורה חלקה ללא גמגומים או בעיות אחרות. המכשיר גם תומך ברשתות דור 4.

מצלמה: המצלמה של ה-Desire Eye מוצלחת מאוד (חיישן 13 מגה פיקסל): מגוון הצבעים עשיר וחי, התמונות חדות ואפילו בתנאי תאורה לא אופטימליים, התוצאות טובות, כולל פלאש כפול המשלב תאורה לבנה וחמה יותר, למניעת מראה פנים לבן.

HTC גם מתגאה במצלמה קדמית עם חיישן זהה לזה של המצלמה האחורית וגם פלאש - דבר לא טריוואלי במצלמה המיועדת לצילומים עצמיים. הנתונים הטכניים הללו הופכים את הסמארטפון לפתרון טוב מאוד לחובבי הסלפי.

מעבר לזה, HTC גם מציעה צילום במצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית, כך שהתמונה המתקבלת מחולקת לשניים: הצד בו מצולם האובייקט והצד בו מצולם הצלם. הרעיון הזה עובד כאן טוב יותר מהפתרונות הקיימים בסמארטפונים מתחרים.

עמידות: בדומה לסמארטפוני דגל של סוני, גם המכשיר של HTC עמיד למים עד לעומק של מטר בודד למשך חצי שעה.

בניגוד לסוני, אין כאן כיסויים שצריך לסגור לפני שנכנסים לבריכה.

סוללה: הסוללה מחזיקה עד שעות הלילה המאוחרות (קיבולת של 2400 מיליאמפר). בדומה לסמארטפונים נוספים שיצאו בסוף שנת 2014, גם ה-Desire Eye כולל את טכנולוגיית Quick Charge 2.0, המאפשרת לטעון 60% מהסוללה בתוך חצי שעה.

בשורה התחתונה: ה-Desire Eye הוא סמארטפון מוצלח מאוד, שהיה מסוגל בקלות להיות מכשיר דגל, בזכות חומרה מוצלחת ומיגון מפני מים.

מחיר: 2,900 שקל, שנתיים אחריות דרך הייבואן טאץ' גרופ.

ציון: 9.