מניית הערב: ישראלית שפרסמה דוחות ומזנקת בכ-14%

החברה, שנסחרת בנאסד"ק, דיווחה על גידול של 12% בהכנסות הרבעוניות לרמת שיא של 34.5 מיליון דולר ■ ההכנסות השנתיות צמחו ב-22% ■ הרווח הנקי הסתכם ב-3.6 מיליון דולר או 11 סנט למניה

חברת קליקסופטוור ספקית של פתרונות ניהול כוח אדם נייד ואופטימיזציה של מערך שירות, פרסמה היום (ד') את תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2014 ולשנה כולה ודיווחה על גידול של 12% בהכנסות הרבעוניות לרמת שיא של 34.5 מיליון דולר. ההכנסות השנתיות טיפסו ב-22% לשיא של 126.2 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2013.

החברה הפתיעה גם בשורה התחתונה ודיווחה על רווח נקי non-GAAP של 3.6 מיליון דולר או רווח נקי למניה בדילול מלא של 11 סנט. לגבי השנה כולה, הרווח הנקי על בסיסnon-GAAP הסתכם ב-1.4 מיליון דולר או 4 סנט למניה.

החברה סיפקה תחזית ל-2015 וצופה כי הכנסות של 140-145 מיליון דולר ורווח נקי של 9-15 סנט למניה.

"אני שמח לדווח על התקדמות מהותית במאמצינו בפיתוח עסקיה של קליקסופטוור בעת שהשוק והחברה נמצאים בתקופת מעבר למודל עסקי מבוסס ענן", אמר ד"ר משה בן בסט, מייסד ומנכ"ל קליקסופטוור. "צמיחה של 22% משנה לשנה בתקופת מעבר שכזו הינה הישג משמעותי עבורנו. בסיס הלקוחות הקיים שלנו יחד עם זכיות בלקוחות ענן גדולים חדשים, מעידים על כך שהפכנו לספק פתרונות ענן מוביל בשוק השירותים במונחים של בסיס לקוחות גדול והיצע הפתרונות הנרחב שאנו מציעים לחברות שירות בכל הגדלים. המובילות שלנו אף קיבלה הכרה במסגרת ריבוע הקסם של גרטנר לענף פתרונות ניהול אנשי שירות בשטח, בו דורגנו כמובילי שוק זו השנה הרביעית ברציפות".