קמפיין תאגיד המיחזור אל"ה - האהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין סלקום TV הוא הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף ■ הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון נכנסה השבוע למדד על אף שלא שודרה ■ קמפיין בנק הפועלים הוא המושקע ביותר תקציבית

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור אל"ה, באמצעות יהושע TBWA. בפרסומת נראה ילד המסביר לאביו שחייבים לזרוק את בקבוקי הפלסטיק למחזורית. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.4%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של תאגיד המיחזור אל"ה מובילה השבוע את רמת האהדה, בדומה לפרסומות הסברתיות רבות אחרות שהובילו בעבר במדד זה. הציבור הישראלי קשוב למסרים הסברתיים, והדבר בא לידי ביטוי גם בזכירה וגם באהדה של פרסומות בעלות תכנים כאלה.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת סלקום לשירות הטלוויזיה סלקום TV, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת נראה איש בשם משיח שמדבר על הטלוויזיה בישראל. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.4%.

יצוין כי השבוע היו באוויר שני סרטונים בסדרת "משיח" - אחד בו משיח מדבר על האחיין שלו "אושרי"; והשני שבו הוא מדבר על כך שלאנשים יש הרגלים קבועים.

עוד ראוי לציין כי הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, נכנסה השבוע למדד הפרסומות למרות שלא שודרה.

קמפיין בנק הפועלים, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת טרה, עם סך השקעה נמוך משמעותית, שעמד על כ-1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 499 (לעומת 478 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך במעט מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-33.4 מיליון דולר (לעומת כ-38.1 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות