צופית גרנט: "שלמה שרף עגלון, גינצבורג מונע מתאוות נקם"

רעייתו לשעבר של מאמן הכדורגל הישראלי, שהוביל את נבחרת גאנה לגמר אליפות אפריקה, תקפה באופן חריף בחשבון הפייסבוק שלה את פרשני "יציע העיתונות": "שרף דגנרט"; "השנים מחמירות עם בוני"

צופית גרנט / צלם: יוסי כהן
צופית גרנט / צלם: יוסי כהן

צופית גרנט, רעייתו לשעבר של מאמן הכדורגל אברם גרנט, שסיים השבוע קמפיין מוצלח מאד עם נבחרת גאנה, אותה הוביל עד לגמר אליפות אפריקה 2015 (שם הפסידה לחוף השנהב רק אחרי דו-קרב פנדלים), יצאה במתקפה נגד הפרשנים בישראל וחוסר הפרגון שהם מביעים להישגיו של הגרוש שלה - עם דגש על מאמן נבחרת ישראל לשעבר שלמה שרף, והשוער לשעבר בוני גינצבורג - פאנליסטים בתוכנית "יציע העיתונות" של ערוץ הספורט.

גרנט פרסמה היום (ג') בעמוד הפייסבוק שלה את הפוסט הלוחמני הבא: "כבר 22 שנים אני בתוך עולם של כדורגל ועברתי עם אברם הכל... ומעולם לא ראיתי שום תוכנית ספורט, ובעיקר לא את התוכנית 'יציע העיתונות' - והייתה לי סיבה. ידעתי שיושב הדגנרט שלמה שרף כבר שנים ולפרנסתו עושה בעיקר מלטנף ולהכפיש את שמו של אברם. לא רציתי לראות בכדי שלא אצטרך לאפק את הרצון להגן על ביתי ועל האיש שלי וברחוב, אין שבוע בו לא עוצר אותי מישהו ואומר לי 'צופית אל תשימי לב שלמה סתם קנאי', ואני מחייכת אבל בוחרת כבר שנים לא להיות בתגובה ויותר מזה חיה לצידו של אברם ורואה את אצילותו. מעולם הוא לא ענה לנסיונות העיתונות לגרור אותו לעימות מול ה'עגלון' כמו שמכנים את שרף וזה לא יאומן האיש מלכלך את שמו של אברם בכל דרך אפשרית, בתקשורת ומחוצה לה, מספר סיפורי מעשיות על אברם ואנחנו בשלנו, לא מגיבים ואפילו סתם כך בשיחות חולין מחייכים כשמשתפים אותנו ומקפידים לא להיגרר למקומות הנמוכים והעלובים האלו של הקטנת אנשים והלבנת פניהם".

גרנט, כאמור, לא הוציאה נקי גם את גינצבורג: "אבל היום, זהו, אני לא מצליחה לאפק את הרצון שלי להשיב למלעיזים, ואסביר... במקרה מתוך נימנום של עייפות אדירה אחרי ימי צילום קשים ביותר של 'אבודים', אחד מחבריי ביקש ממני לראות את שנאמר בתוכנית 'ציע העיתונות' ונדהמתי, נדהמתי לשמוע את בוני גינצבורג שכנראה מונע מתוך תאוות נקם עתיקת יומין, מגדיר את אברם כמי 'שגדול בלהשיג תפקידים', אבל זו כל גדולתו, האיש מגדיר עצמו 'כלא בעל אינטרס' וישר ומבטל את כל הישגיו של אברם עד היום בכדורגל.

כישף אותם: סיפור ההרפתקה של אברם גרנט באליפות אפריקה

"אז תרשו לי לשתף אתכם בקטנה", ממשיכה גרנט. "אותו בוני לפני 24 שנים היה שוערה של קבוצה בליגה הסקוטית, מי שסידר לו את התפקיד הוא ידידי פיני זהבי סוכן השחקנים הגדול וכשאברם קיבל את תפקידו כמאמן מכבי ת"א אחרי שמכבי לא לקחה אליפות 13 שנים רצוף, פיני הציע את בוני למכבי ת"א אך לדאבונו של האחרון אברם החליט שבוני לא מתאים לו, נסע לרוסיה והביא משם את שורה אוברוב השוער האגדי. בוני נאלץ לוותר על מקומו וכבר אז עשה זאת בצורה נוראית כי אוברוב פתח רע והקהל רצה את בוני ואברם שיודע לעמוד בלחצים נלחם על מקומו של אוברוב ולקח איתו אליפות מפוארת ועם הגיבנת הזאת והקנאה הנוראית מסתובב האיש שנים והשנים מחמירות איתו כי מאז אין שום דבר מדהים שהאיש עשה בקריירה שלו. בוני גינצבורג, האיש שכבש את הירח והוריד עשרות כוכבים בחייו (בכאילו) ושלמה העגלון יושבים ומכפישים את מי שעשה בכדורגל כישראלי מה שאיש לא הצליח לפניו ובספק אם מישהו יעשה".