צפו: כמה יעלה לכם אי פרטי? לא כמו שאתם חושבים

האי הזעיר פטיט וינסנסט בים הקאריבי מכיל 22 קוטג'ים הפרושים על פני 115 דונם ■ אכלוס של כל הקוטג'ים למשך שבוע יעלה פחות מ-2,000 שקל ללילה למשפחה

 טיסה- משפחה- חופשה- מזוודה/ צילום: שאטרסטוק
טיסה- משפחה- חופשה- מזוודה/ צילום: שאטרסטוק

אם אתם מחפשים לוקיישן מקורי לחגוג בו את יום נישואיכם, נאמר באוגוסט הקרוב, אז שקלו את ההצעה הבאה: אי פרטי באיים הגרנדינים אשר שייכים למדינת גרנדה בים הקאריבי.

שם האי הזעיר פטיט וינסנסט, והוא מכיל 22 קוטג'ים הפרושים על פני 115 דונם. כל אחד מהקוטג'ים כולל חדר שינה מרווח ושפע פרטיות מול הים.

כמו כן שתי מסעדות עומדות לרשותכם - האחת שוכנת על גבעה והשנייה סמוכה לחוף הים, ובעלי האי מציעים בין היתר ליהנות גם מתרגול יוגה, ביקור מפנק בספא או שיט יומי בסירה.

העלות ללילה באי הפרטי תעלה לכם רק 15,000 דולר, כלומר כ-60 אלף שקל. באתר של האי יש מבצע מיוחד אם אתם מתכננים להגיע לשבוע: במקום 7 לילות תשלמו רק על חמישה, וכך תמורת כ-300,000 שקל האי שלכם בלבד למשך שבוע שלם.

עכשיו, בואו נעשה חשבון: נניח שאתם מאכלסים את כל 22 הקוטג'ים - כל משפחה תשלם עבור לילה באי כ-2,700 שקל בלבד. עבור שבוע תשלם כל משפחה כ-13,600 שקל, כלומר קצת פחות מ-2,000 שקל ללילה. כל זאת ללא עלות הטיסות כמובן.