רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל

מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה

האם הבאנר מת? אם תשאלו את רשת האופנה רנואר, התשובה היא לא.

רשת האופנה השיקה היום (א') את הקמפיין היקר ביותר באינטרנט הישראלי, שנועד לקדם באופן רשמי את החנות האינטרנטית שלה שנפתחה בספטמבר האחרון.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אברהם, יעלה באתר ynet ויציג פרסומת וידיאו שמתנגנת באופן אוטומטי (Auto Play) ללא קול, אך על מסך מלא ובאופן רספונסיבי שיודע להתאים את עצמו לסוגי מסכים שונים.

הפרסומת תשתלט על עמוד הבית של ynet בצורה כזו שהאתר הרגיל יידחק למטה. עבור הגולשים יוצגו 3 נקודות יציאה - בצד ימין למעלה ישנו כפתור גדול שעליו כתוב: "בחזרה ל-ynet"; בצד שמאל למעלה יש כפתור X שמוכר מפרסומות שקופצות על המסך; ולמטה כפתור נוסף שגולל את המסך למטה. מי שיגלול למטה ימשיך לראות לרגע נוסף את הפרסומת, ואז היא תתפוגג לאיטה ברקע בסגנון Fade Out.

הקמפיין ירוץ באתר למשך שבוע ויוצג לגולשי המחשב בלבד, כשעל-פי גורמים בענף הפרסום, עלותו מוערכת במיליון שקל. מדובר בקפיצת מדרגה לאור העובדה שעלות קמפיינים מקבילים כיום עומדת על 250-300 אלף שקל.

הקמפיין צפוי לרוץ במקביל בסרטונים קצרים במספר אתרים ובטלוויזיה, כשהגרסה המלאה תשודר בברייק הזהב בגמר התוכנית "הכוכב הבא" השבוע.

לדברי ברק קלמנוביץ', סמנכ"ל המכירות של ynet, באתר לא מתכוונים להשתמש לעיתים תכופות בפורמט הפרסומי החדש. "אני גם לא ארצה את זה. זה יעלה פעמיים-שלוש בשנה להשקות גדולות במיוחד", הוא ציין.

מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של רנואר, אמר כי "מה שמדליק בפורמט הזה הוא שזה לא באנר. זה הופך את הדסקטופ למסך טלוויזיה מהקצה לקצה, עם סרטון וידיאו שרץ על פני כל המסך ובאיכות של Full HD. זה מאפשר לנו להגיע לסדר גודל של 4.5 מיליון גולשים ייחודיים, וזה לא מתפרץ אלא מוגש רק פעם אחת ביום לכל גולש ייחודי. זה 'ברייק הזהב' של האינטרנט הישראלי".