תקציב אופרייט ליס עובר מיהושע TBWA לבורודה-קפלן

היקף תקציב הפרסום של חברת הליסינג עומד על כ-16 מיליון שקל במחירי מחירון

אופרייט ליס
אופרייט ליס

תקציב הפרסום של חברת הליסינג אופרייט ליס עוזב את משרד הפרסום יהושע TBWA ועובר למשרד הפרסום בורודה-קפלן מקבוצת אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של אופרייט ליס עמד בכל אחת מהשנתיים האחרונות על כ-16 מיליון שקל במחירי מחירון, שהם כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים.

מערכת היחסים בין אופרייט ליס ליהושע TBWA עברה מספר תהפוכות: המשרד טיפל בעבר באופן חלקי בתקציב, כשבחלקו האחר טיפל משרד הפרסום אקסיומה. כאשר קיבל יהושע את תקציב הפרסום של חברת הליסינג שלמה SIXT, באופרייט ליס סברו כי יש ניגוד אינטרסים בין התקציבים, וההתקשרות עם יהושע TBWA נפסקה.

אולם הרומן של יהושע TBWA עם שלמה SIXT היה קצר מועד: פחות מחצי שנה הספיקה לשני הצדדים כדי להפסיק את ההתקשרות ביניהם, ותקציב שלמה SIXT חזר למשרד ארועטי-ברמן, שטיפל בו עד המעבר ליהושע.

בהמשך, באופרייט ליס ניהלו מכרז על התקציב שבו לקחו חלק משרדי הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי, פרסום אברהם, בורודה-קפלן ויהושע TBWA, שזכה בו בתום המכרז.

מאז חלפו שנתיים, אך נראה כי זרעי הקשרים שנזרעו באותו מכרז נושאים פרי כעת, ובורודה-קפלן, שהשתתף במכרז הקוד, מקבל את התקציב לידיו.

עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע TBWA, אישרה כי ההתקשרות עם אופרייט ליס הסתיימה ואמרה בתגובה: "אנו נפרדים כידידים, בהערכה רבה, ומאחלים להם בהצלחה".