תקציב הפרסום של אזורים יטופל במקאן ת"א

ב-2014 פרסמה חברת הבנייה בהיקף של 5.7 מיליון שקל במחירי מחירון

פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי

שינויים במערך הפרסום של חברת הבנייה אזורים: ל"גלובס" נודע כי התקציב, שעזב לאחרונה את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, עובר למקאן תל-אביב.

עם זאת, שני פרויקטים יועברו לטיפולו של משרד הפרסום אדלר ברנדס, שהתמזג באחרונה עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי. שאר התקציב יעבור למקאן.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי כמו כל חברות הבנייה, בעקבות הקיפאון בשוק הדיור בשנה האחרונה בשל ההמתנה לחוק מע"מ אפס, גם אזורים הקטינה באופן משמעותי את היקף הפרסום שלה, שעמד ב-2014 על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון. שנה קודם לכן, ב-2013, השקיעה החברה באופן משמעותי יותר - כ-23 מיליון שקל.

עד לפני עשור לא נחשבו חברות הנדל"ן לאטרקטיביות, במיוחד בענף הפרסום, והעבודה עמן נחשבה לעבודה שחורה וסיזיפית. אבל הקפיצה ביוקר המחיה ועליית מחירי הדיור הביאו לכך שחברות נדל"ן החלו לפרסם באופן מסיבי יותר, ושמו דגש לא רק על פרויקטים ספציפיים שלהן אלא גם על החברות כמותג בפני עצמו.

עם החברות שפעלו בתחום זה בשנים האחרונות נמנות שיכון ובינוי - המפרסמת הגדולה בתחום, והאחים גינדי, שעשו גם הם שינוי בחודשים האחרונים במערך הפרסום, כשהעבירו את התקציב מדרורי-שלומי לגיתם.

ריצ'י הנטר, מנכל מקאן תל-אביב, מסר בתגובה: "בשוק הנדל"ן יש תחרות גדולה ואתגרים רבים, ואנו מצפים לבסס עם אזורים שיתוף-פעולה פורה וארוך שיאפשר לנו להעפיל יחד לפסגות חדשות".