AIG הוסיפה שלב נוסף למכרז על תקציב הפרסום

המשרדים המתמודדים צפויים להציג סבב נוסף של מצגות קריאייטיב כבר בימים הקרובים

המכרז שלא נגמר: שבועות לאחר שהמכרז על תקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG יצא לדרך, מתווסף לו עתה שלב חדש, ובו כל משרדי הפרסום המתמודדים צפויים להציג סבב נוסף של מצגות קריאייטיב כבר בימים הקרובים - כך נודע ל"גלובס".

משרד הפרסום הנוכחי של AIG הוא מקאן-אריקסון, המטפל בתקציב מזה כשנה וחצי. כפי שנחשף ב"גלובס", לפני שבועות ספורים הודיעה הנהלת החברה למקאן כי בכוונתה לבחון משרדים נוספים כאופציה לטיפול בתקציב.

בשלב הראשון נבחנו שני משרדים שהציגו פרזנטציות ל-AIG: אדלר-חומסקי, המטפל בתקציב הפרסום של הפניקס; וראובני-פרידן, שלמנכ"ל שלו, זיו קורן, יש היכרות מקצועית קודמת מהתקופה שבה קורן שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון-גולדמן, בעת שזה טיפל בתקציב AIG. בנוסף ניתנה אפשרות גם למקאן-אריקסון להתמודד על התקציב מחדש.

בהמשך הורחב בהדרגה המכרז למתמודדים נוספים, וגם משרדי הפרסום יהושע TBWA וגיתם BBDO הציגו פרזנטציות. אך נראה כי גם זה לא סיפק את בכירי החברה, וכל המתמודדים נשלחו לבצע מקצה שיפורים.

בשנה החולפת פרסמה AIG בהיקף כולל של 63 מיליון שקל במחירי מחירון. ב-2013 התקציב היה גבוה יותר ועמד על 94 מיליון שקל.

תקציב הפרסום של AIG מטופל במקאן מזה שנה וחצי בלבד, וההחלטה לבחון את העברת התקציב לאחר פרק זמן כה קצר אינה טריוויאלית - בעיקר לאור העובדה שהתקציב עבר מספר ידיים בשנים האחרונות. רק לפני 3 שנים סער שוק הפרסום, כשאת תקציב הפרסום של AIG לקח משרד פרסום קטן יחסית - LEAD.