אחרי פחות משנה בתפקיד: מנכ"ל נענע10 דני רייכר עוזב

בהודעת ערוץ 10, המחזיק במניות נענע10, נכתב כי רייכר ביקש לסיים את תפקידו עם השלמת תוכנית הייעול ואסטרטגיית התוכן שהוביל

פחות משנה מאז מונה לתפקיד מנכ"ל נענע10, ביקש דני רייכר לסיים את תפקידו. מדובר בטלטלה נוספת שעובר האתר הישראלי, לאחר שגם המנכ"ל הקודם, יריב ג'יבלי, עזב אחרי כשנה בלבד בתפקיד.

בהודעת ערוץ 10, המחזיק במניות נענע10, נכתב כי רייכר ביקש לסיים את תפקידו עם השלמת תוכנית הייעול ואסטרטגיית התוכן שהוביל.

רייכר מונה ביוני 2013 לתפקיד מנהל פעילויות הניו-מדיה של ערוץ 10 ושימש בתפקיד עד שמונה למנכ"ל נענע10 במאי 2014 - 5 חודשים אחרי שג'יבלי פרש מתפקידו.

על-פי הודעת החברה, רייכר צפוי להמשיך לפעילות עצמאית בתחום תוכן הדיגיטלי והייעוץ.

בחברה ציינו כי רייכר עמד מאחורי גיבוש אסטרטגיית תוכן חדשה שהתמקדה במותגי התוכן של ערוץ 10 וחדשות 10 ותכני הווידיאו שלהם, לצד שינוי מערך כוח-האדם ומינוי של עורך חדש מתחום הטלוויזיה, ערן ב.י.

רייכר מסר היום (ד') כי "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את נענע10 לשינוי וארגון מחדש ומודה ליוסי ורשבסקי על האמון במהלכים שהובלתי. לאחר תקופה אינטנסיבית ומאתגרת ועם יישומם של שורה של צעדים שחלקם לא פשוטים, האתר נמצא היום במסלול הנכון שיאפשר התפתחות וצמיחה".

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, הוסיף כי "אני מודה לדני על עבודתו בערוץ 10 ובנענע10 ובטוח שדרכינו יצטלבו בעתיד".

לפי נתוני גוגל אנליטיקס, באתר נענע10 נרשמה עלייה מ-3 מיליון גולשים ייחודיים בחודש מאי האחרון ל-3.9 מיליון גולשים ייחודיים בחודש האחרון. לפי נתוני חברת המחקר SimilarWeb, האתר ממוקם במקום הרביעי מבין אתרי התוכן הישראלים המובילים, אחרי וואלה, ynet ומאקו.