תערוכת הסלולר: HTC מציגה את מכשיר הדגל - ה-One M9

השינוי המשמעותי במכשיר הוא מצלמה עם חיישן 20 מגה פיקסל ■ ה-M9 כולל גם מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציה Full HD ומעבד 8 ליבות 64 ביט של חברת קוואלקום מסוג סנפדרגון 810 ■ HTC הציגה גם צמיד ספורט הנקרא Grip

תערוכת הסלולר - MWC תיפתח מחר בברצלונה, ובינתיים חברת HTC הציגה היום (א') את הדור השלישי של מכשיר הדגל שלה - One M9. השינוי המשמעותי במכשיר הוא מצלמה עם חיישן 20 מגה פיקסל. HTC בעצם זנחה את טכנולוגיית האולטרה פיקסל שלה, שלא זכתה תמיד לביקורות חיוביות. המצלמה גם כוללת חיישן המסוגל להכניס אור ב-300% יותר לעומת הדגם הקודם. המצלמה הקדמית לצילומי סלפי מגיעה בטכנולוגיית אולטרה פיקסל. ה-M9 נשאר בעיצוב זהה לדגמים הקודמים, כאשר הגוף שלו עשוי ממתכת.

ממשק ה-Sense החדש בגרסה 7, יודע לזהות את מיקום המשתמש, למשל בית או עבודה, ולהציג אפליקציות המתאימות לאותו מקום. כמו כן, הממשק יציע אפליקציות שגם לא הותקנו על הסמארטפון. טכנולוגיה בשם HTC Connect יודעת להשמיע בצורה פשוט מוזיקה ברמקולים הנמצאים בחדרים שונים בבית. החברה תומכת בין השאר ברמקולים של הרמן קרדון.

ה-M9 כולל מסך בגודל 5 אינץ' וברזולוציה Full HD, מעבד 8 ליבות 64 ביט של חברת קוואלקום מסוג סנפדרגון 810. המעבד מורכב משני מעבדי 4 ליבות, אחד במהירות 2 ג'יגה הרץ והשני 1.5 ג'יגה הרץ. הזיכרון עומד על 3 ג'יגה עם נפח אחסון של 32 ג'יגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 128 ג'יגה). הסוללה מגיעה בקיבולת 2840 מיליאמפר/שעה. כמובן שהסמארטפון תומך דור 4. המכשיר יהיה זמין במדינות שונות בעולם באמצע מארס, בצבעים כסוף, שחור, זהב וורוד. לישראל הוא מתוכנן להגיע בסוף אותו חודש.

צמיד ספורט

HTC הציגה גם את המוצר הראשון פרי השותפות עם חברת ביגוד הספורט - Under Armour. הצמיד Grip מיועד לחובבי הספורט, הוא מגיע עם מסך בגווני אפור ו-5 חיישנים למדידה תנועות המשתמש, כולל GPS. הצמיד כולל חיווי על ריצה ואימונים אישיים. הצמיד גם כולל חיווי על שיחות נכנסות מהסמארטפון. הסוללה מגיעה בקיבולת 100 מיליאמפר/שעה, כאשר היא מספקת יומיים וחצי של עבודה.

לצפייה בסרטון של הצמיד החדש לחצו כאן.