שוב בתמונה: ג. יפית חזרה לנהל מו"מ על ערוץ 10

גרינברג, העומדת בראש קבוצת הפרסום ג. יפית ומחזיקה גם ברשת הספרים סטימצקי, החלה בבחינת העניין לפני כחודשיים, אולם המגעים מול יוסי מימן, בעל השליטה בערוץ 10, הואצו בשבועיים האחרונים

יפית גרינברג / צילום: תמר מצפי
יפית גרינברג / צילום: תמר מצפי

אשת הפרסום יפית גרינברג מנהלת משא-ומתן לבחינת השקעה בערוץ 10. ל"גלובס" נודע כי גרינברג, העומדת בראש קבוצת הפרסום ג. יפית ומחזיקה גם ברשת הספרים סטימצקי, החלה בבחינת העניין לפני כחודשיים, אולם המגעים מול יוסי מימן, בעל השליטה בערוץ, הואצו בשבועיים האחרונים.

גרינברג היא חלק מקבוצת משקיעים ובהם שותפיה להחזקת סטימצקי, עופרה מיתר ורו"ח רז שפירא.

גרינברג כבר הייתה עם רגל אחת בתוך ערוץ 10, לאחר שניהלה משא-ומתן מתקדם לרכישת מניותיו של רון לאודר בשלהי שנת 2013, ערב עזיבתו של המיליארדר האמריקאי את שותפותו בערוץ. בזמנו, גרינברג כבר חתמה על מסמך עקרונות לרכישת 30% מהערוץ בעבור דולר אחד, אולם בסופו של דבר העסקה התפרקה.

בימים אלה הערוץ נמצא 10 ימים לפני מועד סיום זיכיונו והגשת בקשתו הרשמית לקבלת רישיון.

פרט לגרינברג, מתנהלים בערוץ בימים אלה מגעים מול 3 קבוצות משקיעים אחרות, כשהמתקדמת שבהן היא מול הפרסומאי אילן שילוח המבצע בדיקת נאותות בערוץ. מגעים מתנהלים גם מול חברת תיא תקשורת, אולם אלה הולכים ומצטננים.

בערוץ 10 סירבו להגיב. מטעמה של גרינברג נמסר כי "אין דבר קונקרטי כרגע המצדיק תגובה. מערב לכך איננו מנהלים את עסקינו מעל גבי העיתון".