תצליח או תאכזב?

העונה המוזרה של מכבי ת"א ביורוליג תקבל השבוע חותמת

יוגב אוחיון  / צלם: רויטרס
יוגב אוחיון / צלם: רויטרס

גדולה מהחיים

רוזי אודונל - הסטנד-אפ, יום רביעי 22:45, ערוץ yes oh

היו לה מערכות יחסים ארוכות עם גברים, למרות יחסיה המורכבים עם האנטומיה הגברית. יש לה 5 ילדים, היא הייתה מאוהבת בברברה סטרייסנד, ניצלה מהתקף לב קשה בגיל 45 ועברה לשמור על אורח חיים בריא, ואת בת זוגה הנוכחית היא הכירה בכלל בסניף של סטארבקס.

אני לא יודע מה אתכם, אבל די היה ברזומה הזה בלבד כדי להושיב אותי לשעה מול המסך במחיצתה של הגברת אודונל. הוסיפו לכך את פתיחותה, שנינותה ויכולתה לספר סיפור - במקרה הזה הסיפור שלה - וקיבלתם שעה של צפייה מהנה ומחויכת.

* ציון: 8

שלא ייגמר לי הלילה

אלבה ברלין - מכבי תל-אביב, יום חמישי 21:00, ערוץ 10 וספורט 5 HD

העונה המוזרה של מכבי תל-אביב ביורוליג תקבל ביום חמישי חותמת: של אכזבה וכישלון במקרה של הפסד - או של הצלחה מסוימת (חלקית בלבד אבל עדיין - הצלחה) במקרה של ניצחון שיבטיח העפלה לשלב ההצלבה, מרחק סדרה אחת מה"פיינל פור", ה"מכה" של הכדורסל האירופי.

מבחינת חוויית השידור, הרי שעם כל חיבתי לערוץ 10, העברתי את רוב העונה הזאת בחיקו הנעים של ערוץ ספורט 5 HD, שבו, לטעמי, עשה גור שלף עבודה נהדרת כפרשן, עד שנאלץ לפרוש בנסיבות משפחתיות טרגיות, עם מותו המפתיע של אחיו אורי.

מכבי תל-אביב כבר מזמן אינה מה שהייתה כאן לפני קרוב ל-40 שנה, עת עצרה מדינה שלמה את נשימתה בכל ליל חמישי, אבל היא נשארה אחת ממחוללות הבאז התקשורתי הגדולות בישראל: די היה לראות את מאות הישראלים שהחליטו לפתע לבלות את החג השני בברלין, כדי להיזכר עד כמה גדול כאן הצמא להצלחה בחו"ל ולהבין עד כמה גדול כוחם התקשורתי של אירועי ספורט חשובים - כוח שהוא גדול בהרבה ממה שניתן למדוד ברייטינג.

הגיע לטופול

"כך היה" עם חיים טופול, יום שישי 18:00, ערוץ 1

ביום העצמאות הקרוב יקבל חיים טופול את פרס ישראל, ואם יש דבר אחד מפתיע בכל העסק הזה, הרי שזו העובדה שאת הפרס הוא מקבל רק עכשיו.

אחרי שהיה גם סלאח שבתי וגם טוביה החולב (אולי שני הסמלים הגדולים ביותר של הטייפ-קאסט ממזרח וממזרח אירופה: אחד רוצה שיכון, השני רוצה להיות רוטשילד, ושניהם מאמינים באמונות טפלות, משחקים מחבואים עם הקב"ה, מבקשים שידוך טוב לבנותיהם ונהדפים שוב ושוב לאחור על-ידי העולם האכזר שמחוץ למיקרוקוסמוס שלהם), אחרי שכיכב ש"המרגלת שאהבה אותי" לצד רוג'ר מור, אחרי כל אלה ורגע לפני יום הולדתו ה-80 - מגיע טופול להתארח באולפן "כך היה", שמפגיש אותו עם כל דמויותיו מהבמה ומהמסך. מרגש.

* ציון: 8