אולימפיאדת הלילה: חלק גדול מהתחרויות בריו 2016 יסתיימו בשעות הקטנות

אירועים במשחקים האולימפיים בעיר הברזילאית, ביניהם גמר כדורעף החופים בקופקבנה - ייגמרו בשעות הקטנות; המטרה: להתיישר עם הפריים-טיים האמריקאי, וגם להעמיק את תרבות הבילויים

כדורעף על חופי ריו דה ז'ניירו, ברזיל / צלם: רויטרס
כדורעף על חופי ריו דה ז'ניירו, ברזיל / צלם: רויטרס

בריו דה ז'ניירו, עיר שידועה בחיי הלילה השוקקים שלה - מתכננים למנף את העניין על מנת לייצר לתושבים והתיירים שיגיעו למשחקים האולימפיים בקיץ 2016 חגיגה כפולה: גם בילויים אל תוך השעות הקטנות, וגם אירועי ספורט.

סוכנות הידיעות AP מפרסמת כי משחקי הגמר של כדורעף החופים, לנשים וגברים - שיתקיימו בקופקבנה - צפויים להסתיים בסביבות השעה 1:30. אירועי כדורעף החופים האולימפיים יימשכו במשך 13 ימים, וגם בשלבים המוקדמים יותר משחקים מסוימים יסתיימו רק באיזור השעה 1:00. "זה עשוי להיות 'הכרטיס הכי לוהט בעיר' ולשקף את התדמית שהמארגנים רוצים לייצר לריו: חגיגות גדולות, ועד שעה מאוחרת", נכתב בידיעה.

יש לציין כי השעות המדוברות יתאימו גם לטלוויזיה העולמית, ובמיוחד לרשת NBC האמריקאית, שהיא הזכיין הכי חשוב של הוועד האולימפי הבינלאומי (חתמה על שידורי ארבע אולימפיאדות קיץ וחורף, מ-2014 עד 2020 - תמורת סכום שיא של 4.38 מיליארד דולר): הזמן בריו הוא שעה אחת אחרי ניו יורק, וארבע שעות אחרי החוף המערבי בארה"ב - כך שהמשדרים הנ"ל ייכנסו אל תוך שעות הפריים-טיים.

מלבד כדורעף החופים, אירועים אולימפיים נוספים צפויים להסתיים בשעות מאוחרות - כך למשל משחקים מטורניר הכדורסל שחלקם צפויים להיגמר רק באיזור חצות.