אשתו של הזמר החשוד שהיכה אותה למשטרה: שחררו אותו

(עדכון) - הזמר, תושב ת"א, נעצר בעקבות תלונה שהגישה רעייתו למשטרה, שבה טענה כי היא סובלת זמן רב מאיומים, ובהזדמנות אחת אף הוכתה

אזיקים  / צלם: פוטוס טו גו
אזיקים / צלם: פוטוס טו גו

הזמר המפורסם החשוד כי היכה את רעייתו הגיע אמש (מוצאי שבת) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל-אביב. במקום התייצבה גם בת זוגו על מנת לתמוך בו. אתמול היא הכחישה כי העימות ביניהם כלל אלימות פיזית, וטענה כי הנושא כולו יצא מפרופורציה. בית המשפט החליט בתום הדיון לשחררו למעצר-בית בן 3 ימים.

"זה לא לעניין, לא היו מכות, אמרתי את זה בחקירה, לא היו סטירות, לא היו איומים על חיי, בואו ניקח את זה הרבה צעדים אחורה", אמרה בת הזוג, שקראה לשחרר מיד את הזמר המוכר ממעצר. "הייתה התנהגות לא הולמת, ביטויים לא יפים לאישה, אבל תירגעו".

עו"ד רועי אטיאס, פרקליטה של בת הזוג, אמר בבית המשפט כי "כל מעשה אלימות בין גבר לאישה, בפרט בין בעל לאשתו, הוא חמור, אך עם זאת מבחינה משפטית האלימות היא ברף הנמוך, ומרשתי, ככל שהדבר תלוי בה, הייתה מעדיפה לראות את הזמר משתחרר".

לפי הנטען, אמש במהלך ריב בין השניים איימה בת זוגו של הזמר כי תתלונן עליו במשטרה, והוא לטענתה סטר לה ואיים שיהרוג אותה.

בשיחה עם חדשות 2 טענה אמו של הזמר כי הדברים רחוקים מלהזכיר את התנהגותו. "אני בשוק אדיר, אני לא חושבת שהגיע לו, הוא טיפוס מאוד רחוק מאוד מלהיות אלים, אף אחד מאתנו לא שמח על זה. אני חושבת שגם (אשתו) בעצמה מבינה שזה היה לא לעניין מה שאומרים".

בחקירתו אישר הזמר כי מערכת היחסים עם בת זוגו שצעירה ממנו משמעותית אכן הפכפכה וסוערת, כך לדבריו. עם זאת, הוא הכחיש שתקף אותה או שפעל בניגוד לחוק. "דברים קורים, לפעמים הם יוצאים מכלל פרופורציה, זה בדיוק מה שקרה, ואם הוא לא היה... שכל-כך הרבה אנשים מכירים אותו - אף אחד לא היה בכלל מדבר על זה", הוסיפה האם.