HTC השיקה את ה-One M9 בישראל - יעלה 3,900 שקל

השינוי המשמעותי במכשיר הוא מצלמה עם חיישן 20 מגה פיקסל; המצלמה הקדמית לצילומי סלפי מגיעה בטכנולוגיית אולטרה פיקסל ■ טכנולוגיה בשם HTC Connect יודעת להשמיע בצורה פשוטה מוזיקה ברמקולים הנמצאים בחדרים שונים בבית

סמארטפון הדגל One M9 של HTC הושק היום (א') בישראל באמצעות היבואנית הרשמית טאץ' גרופ - המחיר 3,900 שקל לגרסת 32 ג'יגה.

ה-M9 הוכרז בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה בתחילת מארס. השינוי המשמעותי במכשיר הוא מצלמה עם חיישן 20 מגה פיקסל. HTC בעצם זנחה את טכנולוגיית האולטרה פיקסל שלה, שלא זכתה לביקורות חיוביות. המצלמה גם כוללת חיישן המסוגל להכניס אור ב-300% יותר לעומת הדגם הקודם. המצלמה הקדמית לצילומי סלפי מגיעה בטכנולוגיית אולטרה פיקסל. ה-M9 נשאר בעיצוב זהה לדגמים הקודמים, כאשר הגוף שלו עשוי ממתכת.

ממשק ה-Sense החדש בגרסה 7, יודע לזהות את מיקום המשתמש, למשל בית או עבודה, ולהציג אפליקציות המתאימות לאותו מקום. כמו כן, הממשק מציע אפליקציות שגם לא הותקנו על הסמארטפון. טכנולוגיה בשם HTC Connect יודעת להשמיע בצורה פשוטה מוזיקה ברמקולים הנמצאים בחדרים שונים בבית. החברה תומכת בין השאר ברמקולים של הרמן קרדון.

ה-M9 כולל מסך בגודל 5 אינץ' וברזולוציה Full HD, מעבד 8 ליבות 64 ביט של חברת קוואלקום מסוג סנפדרגון 810. המעבד מורכב משני מעבדי 4 ליבות, אחד במהירות 2 ג'יגה הרץ והשני 1.5 ג'יגה הרץ. הזיכרון עומד על 3 ג'יגה עם נפח אחסון של 32 ג'יגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 128 ג'יגה). הסוללה מגיעה בקיבולת 2840 מיליאמפר/שעה. כמובן שהסמארטפון תומך דור 4.