צפו: ילד הבר-מצווה שזכה להופעה פרטית של ניקי מינאז'

טייקון המוניות היהודי אנדרו מורשטיין פינק את בנו בטקס ראוותני במלון במנהטן, שבו נכחו סלבריטאים, ספורטאים מובילים מההווה ומהעבר, סנטורים ואפילו מושל ניו-יורק ■ גם כוכבי ה-NBA עשו כבוד לנער הצעיר

ניקי מינאז' / מתוך אינסטגרם
ניקי מינאז' / מתוך אינסטגרם

טייקון המוניות היהודי אנדרו מורשטיין (Andrew Murstein) "פינק" בסוף השבוע את הבן שלו שהגיע לגיל מצוות בטקס בר-מצווה ראוותני שכלל הופעה של הראפרית הפרובוקטיבית ניקי מינאז'. הופעה פרטית של מינאז' נאמדת בעלות של 200-300 אלף דולר.

בן המצוות, מאט מורשטיין, יחד עם 150 מחבריו, הצטלמו עם מינאז', והתמונות הועלו לאינסטגרם שלה. בתמונות ניתן להבחין באושר שעל פני הנערים הצעירים.

ניקי מינאז' / מתוך אינסטגרם
 ניקי מינאז' / מתוך אינסטגרם

מורשטיין האב הוא המייסד והבעלים של מדליון פיננשל הציבורית, שנסחרת בבורסת הנאסד"ק בשווי שוק של 258.54 מיליון דולר. הוא גם הבעלים המשותף של צוות מכוניות הנאסקר ריצ'רד פטי מוטורספורט וכן מחזקי בקבוצת הלקרוס ניו-יורק ליזרדס.

בטקס שנערך במלון פייר (Pierre) באפר-איסט במנהטן נכחו סלבריטאים, ספורטיאים מובילים מההווה ומהעבר, סנטורים ואפילו מושל ניו-יורק אנדרו קומו.

עוד הוצג בטקס סרטון שערכו בן המצוות וחבריו, כפוטומונטאז' לסרטון של כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, שבו השתתפו המנחה בוב קוסטאס, שדר בכיר ב-NBC, שאירח את מאט בתוכניתו, וכן פטריק יואינג וג'ון סטארקס, כוכבי הניו-יורק ניקס לשעבר, ומייקל ג'ורדן, כיום הבעלים של קבוצת ההורנטס ב-NBA - שהזמינו את מאט לשחק בקבוצה. מאט, כמובן, אמר שהוא מעדיף לסיים קודם בית-ספר.

ניקי מינאז' / מתוך אינסטגרם
 ניקי מינאז' / מתוך אינסטגרם