תקציב הפרסום של רשת קרוקס יטופל ביהושע TBWA

רשת הנעליים עוברת מיתוג מחדש בהשקעה של 5 מיליון שקל

נעלי קרוקס
נעלי קרוקס

תקציב הפרסום של רשת מותגי הנעליים קרוקס יטופל במשרד הפרסום יהושע TBWA - כך נודע ל"גלובס". המשרד מלווה את הרשת בתהליך מיתוג מחדש שהיא עוברת בימים אלה, והדגש העיקרי הוא הרחבת התפיסה הצרכנית של הרשת, מכזאת שמתמקדת במותג קרוקס בלבד לכזאת שמשווקת מגוון רחב של מותגים.

קרוקס החלה כחברה מקומית, המתמקדת במותג הנעלה אחד. עם השנים היא זכתה להצלחה בינלאומית, וכיום המותג משווק ב-90 ארצות. בישראל מונה הרשת קרוב ל-60 סניפים.

בשנים האחרונות החלה יבואנית המותג לשווק בסניפים מותגים בינלאומיים נוספים דוגמת Paez , NATIVE, NATURAL WORLD ועוד רבים. על רקע זה הוחלט לשנות אסטרטגיה שיווקית פרסומית ולמתג את החנויות תחת השם "CROCS & MORE".

ההשקעה סביב המיתוג מחדש, שתכלול בין היתר קמפיין נרחב, תעמוד על כ-5 מיליון שקל.

רשת CROCS & MORE תמשיך כמובן לשווק את נעלי קרוקס, מותג העוגן שלה המהווה כרגע כ-60% מסך המכירות ברשת לצד המותגים הבינלאומיים.

במשך שנים ארוכות נמנעו בקרוקס מלהתקשר עם משרד פרסום. מרבית התקציב נוהל בתוך החברה, וקרוקס נעזרה בנותני שירותים חיצוניים בתחום הפרסום במהלך פרויקטים שונים.

בסוף 2014 הודיעה החברה כי לראשונה היא מרכזת את תקציב הפרסום העולמי שלה במשרד פרסום אחד - המשרד הניו-יורקי McKinney. בחברה הסבירו כי המעבר למודל הגלובלי נועד ליצור מסר אחיד לצרכנים ולסייע בחיזוק נאמנות הלקוחות.

עוד הבהירו שם כי משרד הפרסום צפוי להמשיך לעשות שימוש בסיסמה "Find Your Fun", שמלווה את המותג בשנים האחרונות, זאת תוך שינוי האסטרטגיה, הקריאייטיב ורכש המדיה.

יהושע TBWA לא נכנס לתוך נעלי המשרד הניו-יורקי, ותפקידו מתמקד במיתוג הרשת עצמה בישראל, ולא סביב המותג.

עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע TBWA, מסרה בתגובה: "אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לנו להיות שותפים למותג מוביל ולשותפים עסקיים שניחנו בראיית שוק יוצאת דופן. אני משוכנעת כי שיתוף-הפעולה יוביל לפריצות דרך נוספות ולצמיחה משמעותית בהתאם לרוח המותג".