עברי לידר משקיע ב"פייסבוק של הקהילה הגאה"

מצטרף כשותף פעיל לרשת החברתית Moovz, ייקח חלק בפעילויות השיווקיות שלה בישראל ובעולם ויתרום ליצירת שיתופי-פעולה, מיצוב עולמות התוכן באתר ועזרה בצמיחתו

עברי לידר / צילום: דודי חסון
עברי לידר / צילום: דודי חסון

הזמר והיוצר עברי לידר מצטרף כשותף עסקי פעיל לרשת החברתית הבינלאומית לקהילה הגאה Moovz.

במסגרת תפקידו, לידר ייקח חלק בפעילויות השיווקיות של הרשת החברתית בישראל ובעולם ואמור לתרום ליצירת שיתופי-פעולה, מיצוב עולמות התוכן של האתר ועזרה בצמיחת Moovz.

בחברה סירבו לציין מה היקף ההשקעה הכספית של לידר בחברה או מי שאר המשקיעים, ולדבריה היא גייסה עד היום למעלה מ-3 מיליון דולר ממשקיעים מישראל ומחו"ל.

אפליקציית Moovz, שרוצה להיות הפייסבוק של הקהילה הגאה, הוקם על-ידי חברת Interacting Technology במאי 2014. החברה מציינת כי ברשת החברתית הייעודית ישנם כמיליון משתמשים פעילים, ומאז ההקמה הועלו כה 30 מיליון פוסטים ותגובות למערכת.

לידר אמר היום (ג') בשיחה עם "גלובס" כי "עצם הרעיון של לייצר קהילה אינטרנטית של LGBT (להט"ב - לסביות, הומואים, טרנסקסואלים וביסקסואלים - ר.ג) בכל העולם הוא רעיון שמדבר אליי. אין היום משהו שעשוי טוב. ברגע שהבנתי שב-Moovz עושים את זה ברצינות, ולא מכוונים כמו רבים אחרים רק מתוך מקום של היכרויות אלא ממקום רחב יותר, אז החלטתי ללכת על זה", מסביר לידר. "אני לא סתם פרצוף בחברה, אלא יושב בישיבות, מייעץ ועוזר".

באשר להשקעות נוספות בעולם הסטארט-אפים, ציין לידר את חברת BePart, שעוסקת בשיפור החוויה של הופעות חיות ואירועי ספורט, והוסיף כי "אני לא משקיע עסקי עם פורטפוליו, אלא משקיע במקומות שנראים לי טובים, בעלי פוטנציאל להתפתח וגם מעניינים אותי באופן אישי".

מנכ"ל Moovz, ליאב אליאש, שהקים את החברה לצידו של ניר חכמוב, הוסיף כי "אנחנו רוצים לבנות קהילה גדולה מתוך קהל פוטנציאל של כ-800 מיליון אנשים מסביב לעולם סביב עולמות תוכן של זכויות הקהילה, תרבות, יציאה מהארון ועוד. ברגע שתהיה לנו קהילה גאה גדולה, ניכנס גם לעולמות של מוניטיזציה וייצור כסף - אבל הכול יפעל לטובת הקהילה".